שיווק ופרסום

נועה קירל בבשורה נפלאה למעריצים: נחשפה הופעת הענק בפורים

פסטיבל המוזיקה YOLO יערך בפורים בהאנגר 11 בתל אביב ובנוסף להופעות של דיג'יים מובחרים, הקהל ייהנה גם מהופעה של נועה קירל ושחר סאול
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
בשורה לאוהבי המיינסטרים: פסטיבל המוזיקה YOLO יערך בחגיגות פורים וישלב בתוכו דיג'יים מובחרים והופעות Live של האמנים המובילים בישראל על במה אחת ב-03/04 בהאנגר 11 בתל אביב. מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי (07.02.2023) כאשר מחירי הכרטיסים במכירת המוקדמת יעלו החל מ-199 שקל בשלה הראשוני כאמור.
בין האמנים שישתתפו בפסטיבל המוזיקה YOLO בהופעת LIVE ניתן למצוא את לא אחרת מאשר מלכת הפופ הישראלית נועה קירל, רגע לפני שהיא כובשת את בימת האירוויזיון, וזו ללא ספק הודעה נפלאה למעריצים שלה שיוכלו להינות מעוד מופע גדול של הכוכבת.
בנוסף לקירל, גם שחר סאול יופיע עם הלהיטים הגדולים. לצידם של קירל וסאול, יופיעו גם הדיג׳יים המובילים: עדידור, אלי מתנה, בלאקאאוט, מיליה רוז, מוטי כוחיוהגיטריס המוכשר מחברת הייפ GADASH. 
מהפקת YOLO נמסר לקראת המופע הגדול: "הצלחנו לזהות את הביקוש מצד הבליינים בישראל לפסטיבל מיינסטרים איכותי. למעשה, זו הסיבה המרכזית שלכבודה נולד פסטיבל המוזיקה YOLO המשלב בתוכו את האמנים והדיג'יים המובילים ביותר בישראל על במה אחת אל מול אלפי אנשים בחג הפורים הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל
    אמא 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה אל תרדי נמוך ושלא ילבישו אותך באופן זנותי תהיי מכובדת כי אני רואה שאת מתדרדרת חבל
    סגור