תרבות ופנאי

לאונרדו דיקפריו נפרד מהחברה הצעירה הישראלית? המשפחה מסבכת את הרומן

אחרי שנודע כי דוגמנית ישראלית צעירה בת 19 בשם עדן פולני יוצאת עם השחקן מהחשובים בהוליווד, נודע שהיא בדרך חזרה לישראל בשל ההתנגדות של משפחתה
מערכת ice |  1
לאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ TODAY)
על פי העדויות והדיווחים בחו"ל, השחקן ההוליוודי המפורסם לאונרדו דה קפריו שמבלה לאחרונה עם ישראלית בת 19 העונה לשם עדן פולני כנראה יסתדר בלעדיה בתקופה הקרובה. יש לציין כי לרבים היא הזכירה במבט ראשון את בר רפאלי בצעירותה, בתקופה שהיא יצאה עם השחקן הלוהט, אבל נראה שלפחות כרגע זה סוף הרומן.
על פי הדיווחים, המשפחה של פולני מערימה קשים על הקשר בין השניים ולא כל כך אוהבת את איך שנראית מערכת היחסים הזו ופולני המריאה בשלב זה "בחזרה לביתה בישראל".

רק לאחרונה, בשל הפער של 29 שנים ביניהם, נכתב לשחקן ממעריצים: "היא אפילו לא נולדה שהסרט טיטאניק יצא", "היא כל כך צעירה שתקופת התיכון שלה הייתה בזמן מגיפת הקורונה", "הסרט טיטאניק יותר מבוגר מהחברה החדשה של דיקפריו".
 
הדוגמנית הצעירה, החתומה בסוכנות ITMODELES כמו רבות וטובות בתעשיית הבידור בישראל, היא גם אושיית רשת המתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ-196 אלף עוקבים. אבל הקשר הזה עדיין בחיתוליו. 
 
כזכור, לאחרונה דיקפריו עשה מחווה מרגשת לצבא אוקראינה כשתרם להם לא פחות מ-10 מיליון דולר. מה שאולי סייע להחלטתו של דיקפריו לתרום סכום כה משמעותי לאוקראינה היא העובדה שיש לו שורשים אוקראינים, שכן סבתו מצד אמו הייתה ילידת אודסה. 
עוד לפני תרומתו של די קפריו, הגדולה ביותר עד כה מבין כל הסלבריטאים שהתגייסו למען המדינה, היו עוד כמה שתרמו לה כסף: ג'יי קיי רולינג מחברת הספר 'הארי פוטר', תרמה כמיליון יורו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פדופייל סטייל
    Mirie 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30שנה הפרש ? מה נסגר עם הדיקפריו הזה. דוחה ברמות על
    סגור