ויראלי

בר רפאלי? זו הדוגמנית הישראלית הלוהטת שיוצאת עם דיקפריו

אחרי השמועות הרבות על רומן בין לאונרדו דיקפריו לג'ג'י חדיד, דווקא דוגמנית צעירה בת 19 בשם עדן פולני יוצאת עם השחקן מהחשובים בהוליווד
מערכת ice |  2
לאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ The Late Latee Show)
על לאונרדו דיקפריו, הכוכב ההוליוודי הענק, יש שמועות רבות בחודשים האחרונים לפיהן ניהל זוגיות עם לא אחרת מאשר ג'יג'י חדיד. דיקפריו נצפה יחד עם חדיד לראשונה במסיבת שבוע האופנה בניו יורק בספטמבר ומאז השניים ניסו לשמור על הקשר הרומנטי ביניהם. אבל האם די קפריו יוצא בכלל עם מישהי אחרת מאחורי גבה של חדיד?
על פי העדויות והדיווחים בחו"ל, דה קפריו נתפס ביום שלישי האחרון עם ישראלית בת 19 העונה לשם עדן פולני. יש לציין כי לרבים היא הזכירה במבט ראשון את בר רפאלי בצעירותה, בתקופה שהיא יצאה עם השחקן הלוהט.
 
הדוגמנית הצעירה, החתומה בסוכנות ITMODELES כמו רבות וטובות בתעשיית הבידור בישראל, היא גם אושיית רשת המתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ-196 אלף עוקבים. אבל הקשר הזה עדיין בחיתוליו. 
כזכור, לאחרונה דיקפריו עשה מחווה מרגשת לצבא אוקראינה כשתרם להם לא פחות מ-10 מיליון דולר. מה שאולי סייע להחלטתו של דיקפריו לתרום סכום כה משמעותי לאוקראינה היא העובדה שיש לו שורשים אוקראינים, שכן סבתו מצד אמו הייתה ילידת אודסה. 
עוד לפני תרומתו של די קפריו, הגדולה ביותר עד כה מבין כל הסלבריטאים שהתגייסו למען המדינה, היו עוד כמה שתרמו לה כסף: ג'יי קיי רולינג מחברת הספר 'הארי פוטר', תרמה כמיליון יורו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד קישוט לחור (ל"ת)
    אבשלום 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בר רפאלי
    בני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשואה 3 ילדים יהודיה דה קפריו גוי רווק שמן וזקן
    סגור