תרבות ופנאי

דיסני מחזירה את הסרטים האלה למסכים - והמעריצים מאוכזבים

זמן קצר לאחר שדיסני הודיעה על התחלת הליך פיטורים של 7 אלף עובדים בחברה, המנכ"ל החוזר בוב איגר מודיע על הפקת סרטי המשך נוספים לשלושה להיטי ענק של דיסני ופיקסאר - למורת רוחם של המעריצים
מערכת ice | 
דיסני (צילום shutterstock)
בימים האחרונים דווח כי הענקית דיסני תפטר לא פחות מ-7 אלף עובדים כחלק ממאמצים לקצץ בהוצאותיה, בצל המשבר הכלכלי. למרות זאת, מנכ"ל החברה החדש-ישן בוב איגר מצא את הזמן אמש להכריז על כמה השקות חדשות שיגיעו למסכים בשנים הקרובות: סרט נוסף ל"לשבור את הקרח", "צעצוע של סיפור" ו"זוטרופוליס".
אף שזו נשמעת כמו ידיעה משמחת למדי עבור מעריץ דיסני ממוצע, בפועל החברה ספגה לא מעט ביקורת ממעריצים שכבר לא רוצים לראות כיצד סיפורים נסחטים בכוח מהדמויות עליהן גדלו. רבים הגיבו וטענו שאינם מבינים לאן עוד ניתן להסב את העלילה של "צעצוע של סיפור", במיוחד לאחר ספין אוף יחסית כושל לדמות של באז בשנה החולפת.
לעומת זאת, ישנה התרגשות יחסית גדולה סביב "לשבור את הקרח" שאולי לא לגמרי מיצתה את הפופולריות שלה, כמו גם "זוטרופוליס" שהתקבלה באהדה בעת צאת הסרט.
כאמור הידיעה הזו ברקע ידיעה קודמת על פיטורים נרחבים בחברה. דיסני תחל בקרוב תוכנית התייעלות במסגרתה היא תקצץ 3% מעובדי החברה, שמונה כ-220,000 עובדים, כאשר 7,000 מהם לפחות יקבלו בקרוב הודעת פיטורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה