תרבות ופנאי

ט"ו בשבט גם בסערה: אלפי תלמידים השתתפו בנטיעות

חינוך ירוק בכל מזג אוויר: לכבוד ט"ו בשבט, קק"ל יצאה בפרויקט מיוחד במסגרתו יעברו תכנים הקשורים לשמירה על כדור הארץ במאות בתי ספר ברחבי הארץ, ועל אף הסערה "ברברה" הילדים קיימו נטיעות
מערכת ice | 
ילדים בנטיעות (צילום נופי ארבל)
פרויקט מיוחד של קק"ל בחגיגות ט"ו בשבט, התקיים גם במהלך הסופה "ברברה", במסגרתו מאות אלפי תלמידים בישראל השתתפו בפעילויות לחג.
בין תכני קק"ל למדו הילדים על שמירה על איכות הסביבה ואורח חיים ירוק. לכל בית ספר שנרשם מראש לקבלת התוכנית הגיע מדריך טיולים של קק"ל, והעביר פעילויות חינוכיות בבתי הספר, במסגרות חינוכיות וביערות קק"ל, ביניהם: נטיעות, סדר ט"ו בשבט, משחקים, חידונים ועוד.

בתי הספר שהשתתפו בפעילות קיבלו סל שתילים חגיגי, בו 50 שתילים המכילים בין היתר צמחי תבלין ועצי ארץ ישראל השונים. אחד מבתי הספר שהשתתפו בפעילות הוא בית הספר "נופי ארבל" הנמצא במחוז צפון ויושב בקיבוץ גינוסר. מנהלת ביה"ס רונית צ'ובינסקי אמרה: "הפעילות חשובה מאין כמותה, המשלבת את המסורת היהודית של ט"ו בשבט יחד עם קידום ערכים חשובים של שמירה על הסביבה וכמובן - חוויה משמעותית וחינוכית עבור הילדים. מודה לקרן קימת לישראל על קיום התוכנית ועל שיתוף הפעולה".
שלומי אוליאל, מנהל מחלקת חינוך במרחבים בקק"ל: "אנו עושים את ההתאמות הנדרשות בפעילויות בחוץ בהתאם לסופה 'ברברה', ומקיימים את כלל הפעילויות החינוכיות המתוכננות. קרן קימת לישראל חרטה על דגלה לקדם מדיניות ירוקה ושמירה על הסביבה, ולימוד על שינוי האקלים.  חג ט"ו בשבט זו הזדמנות מצוינת לקדם חינוך לשמירה על הסביבה בקרב ילדי ישראל. אנו גאים להמשיך ולפתח את הריאות הירוקות ברחבי הארץ, שכיום חשיבותם הכרחית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה