תרבות ופנאי

הרשת מאשימה את כריסטינה אפלגייט: "את רמאית"

כשנתיים לאחר שכריסטינה אפלגייט חשפה שהיא נלחמת בטרשת נפוצה, ישנם אלו שטוענים כי הכוכבת ביצעה ניתוחים פלסטיים כושלים והם הסיבה למראה המשתנה שלה. לכך השחקנית לא יכלה לשתוק - כך הגיבה להאשמות נגדה
מערכת ice | 
כריסטינה אפלגייט (צילום ויקיפדיה)
לפני כשנתיים השחקנית כריסטינה אפלגייט, הידועה בעקבות תפקידה בסיטקום "נשואים פלוס" ו"בשבילי אתם מתים", חשפה שהיא חולה בטרשת נפוצה ושהמחלה גרמה לה למגבלה משמעותית בתנועה וגם לעלייה חדה במשקל. כעת, היא משתפת את אחת התגובות שקיבלה על המראה המשתנה שלה - והיא ממש לא נעימה.
אפלגייט שיתפה בטוויטר ציוץ שאמר כך: "טרשת נפוצה לא גרמה לך להיראות כך, אלא מנתח פלסטי. את רמאית ולא באמת כריסטינה אפלגייט". ציוץ המשך של אותה משתמשת הוסיף כי מדובר גם במנתח פלסטי גרוע. 
אפלגייט הודתה כי היא זו שנכנסה לרצף התגובות לכתבה שפורסמה עליה במגזין 'פיפל': "אז, קיבלתי את ההחלטה הנוראית לקרוא כמה מהתגובות על הכתבה במגזין. כמובן כתבתי לה שזה לא נחמד. זו הייתה תגובתה. מה לא בסדר עם אנשים. אגב, זה הצחיק אותי".
על אף הביקורת הנוראית הזו, לאחרונה אפלגייט זכתה לקבל כוכב בשדרת הכוכבים המפורסמת בהוליווד. לכבוד האירוע היא צולמה לראשונה לאחר הגילוי המסעיר, כשהיא נעזרת במקל הליכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה