תרבות ופנאי

סקאזי על המסע שלו בתור אבא: "גיליתי את המגניבות החדשה"

אמש גילינו שהדי ג'יי סקאזי הוא הכבש מהעונה השלישית של "הזמר במסכה". בריאיון לגיא פינס בערב השנה החדשה הוא דיבר לראשונה על האבהות הטרייה ועל החוויה המדהימה שעבר מאחורי מסכת הכבש
מערכת ice | 
סקאזי (צילום פייסבוק/ סקאזי)
אמש בפרק נוסף של "הזמר במסכה" דמות הכבש הורידה את המסכה ומאחוריה עמד לא אחר מאשר הדי ג'יי סקאזי (אשר סוויסה). לצד החוויה הבלתי רגילה בתור הכבש, לפני מספר חודשים סקאזי החל מסע אחר לגמרי - בתור אבא. בחודש ספטמבר הדי ג'יי וחברתו הביאו לעולם את בתם הראשונה, לה הם קראו אריאה.
בריאיון לגיא פינס, רגע לאחר החשיפה המפתיעה שהביכה את אופירה אסייג, סקאזי סיפר לראשונה על האבהות: "היא אהבת חיי. אני מתעורר ועושה מה שצריך. עם כל הכבוד לחיי הלילה, לדי-ג'יי ולמגניבות, גיליתי את המגניבות החדשה - להיות אבא אוהב ופעיל. אני אוהב את זה. החלפתי הרבה יותר מחיתול אחד, עשו עליי פיפי וקקי - עברתי והכל ואני עדיין עובר. אני מחבק את זה. זה מצחיק, זה כיף, זה חדש".
לכך הוסיף שבתו התאימה את עצמה באופן מעולה עם השעות הקשוחות בהן הוא עובד ואמר: "היא ילדת אפטר פארטי. היא הולכת לישון לפנות בוקר ומתעוררת מאוחר בצהריים". 
על החוויה בזמר במסכה הוא סיפר שזה אחד הדברים המדהימים שעשה אך הוא התקשה מאד לאור העובדה שהוא קיבל תחפושת מאד כבדה, אשר הקשתה עליו לזוז ולראות. עם זאת, הדי ג'יי מבהיר שהוא ממש לא בדרך לקריירת סולו ובעוד שבעבר הוא שר באלבומים שלו הוא ממש לא מתכנן להמשיך לשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה