תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז במסר למעריצים: "זה סימן מאלוהים; הכול יהיה בסדר"

לכבוד חגיגות השנה החדשה, ג'ניפר לופז חושפת את הנושא העיקרי לאלבום החדש שיגיע במהלך 2023. מדוע הכריזה שהאלבום יעסוק ביחסים עם בן אפלק - ובציפור?
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז (צילום shutterstock)
שנת 2023 רק החלה אבל הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז כבר נמצאת בשיא התכנונים למהלך השנה, כשעיקר הפעילות תעסוק כנראה בשחרור האלבום החדש, עליו היא רמזה בסוף שנת 2022 ושמו This Is Me...Now.
בצל העבודות על האלבום והפעילות סביב עסק הביוטי החדש של ג'יי לו, הזמרת לקחה הפסקה כדיי לחגוג עם בעלה הטרי, בן אפלק, את חג המולד ואת השנה החדשה. לכבוד החגיגות היא סיפרה במכתב למעריצים על שיר אחד שכבר קיבל שם מאד סימבולי עבורה.
לופז כתבה למעריציה שאחד השירים קיבל את השם "Hummingbirds". מדובר בסוג ציפור קטנה מאד, בעברית לרוב נקרא לה יונק דבש, ועבור הזמרת מדובר בציפור של אהבה. לדבריה היא מאד מזדהה עם הציפור ואפילו רואה אותה בתור מעין סימן מאלוהים, שמוסר לה שהכול יהיה בסדר. לאחר שבחרה בציפור בתור הנושא שלה לשנה הקרובה היא אפילו הקדישה לה עץ מיוחד בבית.
לופז כמובן לא שכחה להתייחס לחיי הנישואים החדשים שלה וסיפרה שהאלבום החדש יעסוק גם בסיפור האהבה של הזוג ובמשפחה החדשה והגדולה שלהם. כזכור ללופז תאומים מהנישואים לזמר הלטיני מארק אנטוני ולאפלק שלושה ילדים מנישואיו לשחקנית ג'ניפר גארנר.
השניים חזרו לזוגיות כ-20 שנה לאחר שהתארסו ונפרדו זמן קצר לפני החתונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה