תרבות ופנאי

דנה אינטרנשיונל חושפת וידוי אישי: "בדידות איומה"

"זה לא להאמין מה שהיה איתי. החלום היה ורוד, אבל הביצוע של החלום היה מאוד מאוד קשה, הלו"ז היה הרסני", סיפרה הזמרת על התקופה שבה השיקה את הקריירה הבינלאומית שלה לאחר הזכייה באירוויזיון
מערכת ice |  3
דנה אינטרנשיונל (צילום טיקטוק)
זוכת האירוויזיון, הזמרת דנה אינטרנשיונל, נתנה הצצה נדירה אל תוך קריירה של זמרת בינלאומית. הכוכבת נתנה ראיון לתכנית "אולפן שישי" שתשודר הערב (שישי), לצידה של נועה קירל, בו היא גם נתנה כמה טיפים לזמרת הצעירה, שהולכת לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב.
לירון זייד שאל את אינטרנשיונל: "דנה, בעצם נועה חולמת עכשיו על מה שאת כבר הגשמת, על קריירה בין-לאומית", הזמרת השיבה: "היה לי חלום שיהיה לי דרכון מלא חותמות, שמחתימים במעבר הפספורט וסיימתי עם שלושה". בשלב זה, מישהו מחוץ לפריים, כנראה מהצוות של דנה התערב ואמר "שמונה, למה שלושה?", למה שהיא הגיבה "אני לא סופרת האמת, יש לי אותם בבית ארוזים, אלה שפג תוקפם גזורים".
בהמשך, הזמרת שיתפה את הקושי הכרוך בלנהל קריירה בינלאומית: "זה לא להאמין מה שהיה איתי. החלום היה ורוד, אבל הביצוע של החלום היה מאוד מאוד קשה, הלו"ז היה הרסני". זייד שאל "מה זה אומר לו"ז הרסני?". ואינטרנשיונל הרחיבה: "כל יום במדינה אחרת, לא זוכרת איפה אני נמצאת כבר. לרצות את כולם ואין לך זמן לעצמך. בדידות איומה".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דנה
    ניבי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתח נגל
    סגור
  • 2.
    אופירה אסיג
    משה זיכמך 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתומה בלחץ מכוערת פחד וזו לידיעתך מחמאה
    סגור
  • 1.
    דנה נראתה כמו מומיה בכתבה של יס זוכי אירוויזיון (ל"ת)
    דנה מומיה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור