תרבות ופנאי

כוכב ארץ נהדרת נחשף במהלך חדש: "נתן את כולו"

הקומיקאי תמיר בר מוציא אלבום מוזיקלי ראשון ומפתיע, ומקבל פרגון מהחברים והשותפים. האזינו
מערכת ice |  5
תמיר בר (צילום מתוך האינסטגרם)

את צופי "ארץ נהדרת" ושאר אנשים שמעריצים את תמיר בר כקומיקאי מחונן, המהלך כנראה יפתיע. אבל מי שמכיר אותו מקרוב יודע שהמוזיקה בכלל, והראפ בפרט, תמיד היה חלק ממנו.

לאחר שכיכב באופרת הראפ "שם טוב האבי" בכאן 11, והוציא גם שירים במסגרת דמויות שונות בארץ נהדרת, הקומיקאי והמוזיקאי שהחל את דרכו בכלל בהייטק, מוציא לראשונה אלבום מוזיקלי בשם "החופש הגדול".
שניים מהמשתתפים בהכנת האלבום הם שני חבריו הטובים של בר, וגם שניים ממובילי תעשיית הראפ בישראל: המפיק ישי סויסה והראפר רביד פלוטניק. האחרון פרגן לבר בפוסט באינסטגרם שלו בו קרא לעוקביו להאזין לאלבום: "החיים הפגישו בינינו הרבה סיטואציות עד שהפכנו להיות חברים של ממש דרך רעיון פרי מוחו בצורת סדרת הרשת "אומרך"." מתאר פלוטניק, "ב2016 דרכנו המשותפת נסללה ומאז ראיתי אותו עובר תהליך של נסיקה מטורפת, בהגשמה עצמית ותעוזה ליצור ללא גבולות."
 



"עכשיו הוא מוציא אלבום בכורה שנוצר והורכב בעזרת כשרונות יוצאי דופן כמו ישי סוויסה, ניר דנן, מתן אגוזי, איה זהבי פייגלין ועיצוב עטיפה של נאור סוקי המניאק הגאון. לכו דחוף דחוף דחוף להקשיב לאלבום הזה כי הווקאס ווקסוניידס נתן את ימיו ולילותיו ואת כל כולו לדבר הזה." כתב פלוטניק.

אחד משירי האלבום הוא "81 יום", שיר שבין השורות מוחה על היחס המקל של רשויות החוק לאלימות במשפחה. השיר הטעון מסתיים בשורות הבאות: "צו איסור פרסום על הסיפור והוא קיבל קיצור לשני שליש שני שליש! / שני שליש והסיפור הזה מאחוריו שני שליש ממאסר עולם עשה בסוף / שני שליש הוא יחייך לאמא בקרוב שני שליש העיד בתיק אחר - קוצר לו עוד."
 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ם
    פ 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה עדיף שישקיע בשם טוב 2
    סגור
  • 4.
    קומיקאי.... לא זמר ולא בטיח
    עדי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שימשיך להצליח;) זמר הוא לא...
    סגור
  • 3.
    אלוף אמיתי
    ליטלי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין על תמיר
    סגור
  • 2.
    האבי
    טוב 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מרגיש ת'פה שלי
    סגור
  • 1.
    איך שותים ככה
    לובנגולו 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ווקס הזה גאון
    סגור