תרבות ופנאי

בגיל 25: בנו של השחקן טים רות' הלך לעולמו

הגיטריסט והמלחין, קורמק רות', אובחן כחולה בסרטן תאי נבט בשלב 3 בנובמבר 2021. הוא הלך לעולמו ב-16 באוקטובר 2022
מערכת ice | 
קורמק וטים רות (צילום NIVIERE DAVID)
קורמק רות', המוזיקאי ובנו של השחקן טים רות', מת בגיל 25. הגיטריסט והמלחין אובחן כחולה בסרטן תאי נבט בשלב 3 בנובמבר 2021. הוא מת ב-16 באוקטובר 2022. "הוא היה כדור פראי וחשמלי של אנרגיה ורוחו הייתה מלאה באור וטוב", נכתב בהצהרה ממשפחתו. "עד כמה שהוא היה פרוע, קורמק היה גם התגלמות של טוב לב. נשמה עדינה שהביאה כל כך הרבה אושר ותקווה לסובבים אותו. הצער מגיע בגלים, כמו גם הדמעות והצחוק, כשאנחנו חושבים על הילד היפה הזה לאורך 25 השנים ו-10 החודשים שהכרנו אותו. ילד בלתי נסבל ומשמח ופרוע ונפלא. אנחנו אוהבים אותו. ניקח אותו איתנו לכל מקום שנלך".
רוט הודיע ​​על האבחנה באינסטגרם. הוא פירט שהסרטן המכונה כוריוקרצינומה לקח לו מחצית מהשמיעה, 60 ק"ג ממשקלו ואת הביטחון העצמי שלו. "החיים קצרים", כתב. "זה כאוס. ואתה אף פעם לא יודע מתי זה הולך להיות אתה. תרגיש טוב ולך לרופא. לעזאזל עם סרטן." בפוסט האחרון שלו, סרטון ששותף באוגוסט, הוא הודה לעוקביו על תמיכתם. "לא תמיד אתה יכול לבחור את גורלך",  אמר רות' הבן. "לא תמיד אתה יכול לבחור את העתיד שלך".
הוא הוציא את האלבום Python ב-2018 וגם סייע במוזיקה לסרטו של מישל פרנקו מ-2020 New Order. הוא גם הוציא מוזיקה בסאונדקלאוד. משפחתו כינתה אותו "מוזיקאי מוכשר ויוצא דופן, שתשוקתו ואהבתו ליצור מוזיקה נמשכו עד שהגיטרה שלו הייתה גדולה ממנו". הם הוסיפו: "במילים של קורמק: 'תוודא שאתה עושה את הדברים שאתה אוהב'". הוא הותיר אחריו הורים, טים רות' וניקי באטלר, ואחיו, האנטר רות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה