תרבות ופנאי

יעל בר זוהר מפתיעה: האם תצליח בריקוד האקרובטי באפריקה?

מגישת הטלוויזיה, יעל בר זוהר, ממשיכה בטיול ברחבי אפריקה עם בעלה גיא זוארץ ובני משפחתה, והפעם הפתיעה עם ריקוד עם המקומיים שראה שליוצאת "רוקדים עם כוכבים" עדיין נשאר הכישרון
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר באפריקה (צילום אינסטגרם)
מגישת הטלוויזיה, יעל בר זוהר, חותמת טיול ארוך עם בעלה גיא זוארץ וילדיה באפריקה, ולאחר הריקוד "אקונה מטטה", הפעם יוצאת "רוקדים עם כוכבים" הראתה את כושר הריקוד שלה בלב אפריקה עם המקומיים.
נזכיר: לקראת חג הסוכות יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ החליטו להגשים חלום עם ילדיהם וטסו לטיול ספארי ברחבי אפריקה. מעת הנחיתה הזוג מתעד את החוויות הייחודיות שלהם במקום, דוגמת הפגישה עם הג'ירפה מחוץ לחדר הלינה ועד להיכרות עם שבט שחי בעוני באזור בו טיילו.

הפעם: הפתיעה מגישת הטלוויזיה שחווה בתקופה האחרונה קאמבק בקשת 12, את כישורי הריקוד שלה על חוף הים כאשר הצטרפה למקומיים ולא היססה גם לפעילות אקרובטית מרשימה. בר-זוהר עצמה כתבה בהומור בחשבון האינסטגרם שלה: "מסתבר שיש פסטיגל לא רק בישראל! הקמתי להקה ואנחנו הולכים לצאת בסיבוב הופעות מטורף באפריקה!!!!! מי בא??".
בני הזוג שיתפו את העוקבים הרבים שלהם במהלך הטיול, ואף את התובנות אליהם הגיעו. על בני שבט מוסאי, כתב מנחה האח הגדול כי "אין זמן יותר מדויק מסוכות שמזכירים לנו את מה שחשוב באמת- אנחנו מתחת לכיפת השמיים. לא קירות הבית. לא חומר. ולהיות בשימחה. לראות את האנשים האלה שחיים בעוני מטורף, בלי כלום כמעט אבל עם שימחה במה שיש ובחיים הפשוטים שיש להם. אפריקה. שיעור לחיים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופה????
    גלית 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופה????
    סגור