תרבות ופנאי

אדיר מילר הגיע לאו"ם: מה הוביל לביקור המפתיע?

הקומיקאי והיוצר אדיר מילר הגיע לסיור אישי אצל שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, ולא התאפק מלעקוץ בהומור: "אני לא מבין למה אומרים שהאו"ם נגדנו"
מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בסוף השבוע האחרון, התארח הקומיקאי אדיר מילר בבניין האו"ם והתארח אצל שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן.
השגריר ארדן מארח בבניין האו"ם שבניו-יורק מדי פעם קבוצות תלמידים וכן אורחים שבאים ללמוד על הפעילות של ישראל במסגרת האו"ם וקידום עמדותיה בעולם. הפעם היה זה הסטנדאפיסט שהגיע להופעה בניו-יורק ועל הדרך גם הגיע לאחד המקומות החשובים ביותר בזירה המדינית של ישראל.

מילר נחשף לפעילותו הענפה של ארדן, כמו גם מאבקו בהכחשת השואה ובאנטישמיות ולמען הסברה ישראלית בפעילותה כנגד הטרור. כזכור, רק לאחרונה, עזב השגריר במחאה את אולם דיוני עצרת האו"ם השנתית כנגד נאומו של נשיא איראן ראיסי, שהכחיש את השואה והטיל בקיומה ספק. לקראת תחילת נאומו של ראיסי, הציב ארדן על שולחנה של ישראל באולם העצרת את תמונת סבתותיו ניצולות השואה ששרדו את אושוויץ ואיבדו בני משפחה שנרצחו.
ארדן ערך סיור אישי למילר גם באולם המרכזי של העצרת הכללית בו נואמים נשיאי האומות, וגם בחדרי הוועדות, והקומיקאי לא היסס גם לספר בדיחה על המצב: "אני חייב להגיד לך שתמיד אומרים שהאו"ם נגדנו, ואני מרגיש פה באולם ממה שקורה עכשיו שדווקא כולם בעדנו", אמר מילר והצביע על הכיסאות הריקים באולם, "תסתכל תראה איזה יופי", אמר לשגריר, "אני מרגיש שכל מי שיושב פה - ממש קונצנזוס מלא, ואני לא מבין למה אומרים שהאו"ם נגדנו". השגריר חייך: "אל אל ישראל", ומילר חתם: "שימשיכו ככה, חשוב שלא יגיעו".
 
צילום: דוברות האו"ם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה