תרבות ופנאי

פריס הילטון מבטיחה פרס כספי למי שיעזור לה בזה

אחרי הבלש הפרטי, הלוחש לכלבים והרחפנים, פריס הילטון עדיין לא מצאה את דיימונד בייבי, אחת הכלבות המפורסמות בביצה העולמית
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)

כלבת הצ'יוואווה האהובה והמפורסמת של פריס הילטון, דיימונד בייבי, הלכה לאיבוד ושברה את ליבה של סלבית העל האמריקנית. כדי למצוא את החברה הכי טובה שלה, היא שכרה בלש פרטי ולוחש לכלבים, והעלתה רחפנים לאוויר. למרות מאמציה הגדולים, הכלבה עדיין לא אותרה. 

אחרי היעלמותה של דיימונד בייבי, הילטון אמרה: "אני מרגישה שחלק ממני חסר ומעכשיו שום דבר לא יהיה אותו דבר". הילטון הוסיפה שככל שהזמן עובר, היא מתייאשת מהסיכויים למצוא את הכלבה אבל הבטיחה פרס גדול למי שימצא אותה. הסכום המדויק לא נחשף עדיין אבל יש להניח שהוא יהיה נדיב למדי.
 

לפני כמה שנים פורסם שהכלבים של פריס הילטון, שהיו אז שבעה במספר, גרים באחוזה בת משלהם עם שתי קומות, מיזוג, חימום וריהוט מעוצב. כשהיא פרסמה את החיים המפוארים של הכלבים, העוקבים שלה כינו אותה "טפילה מהסוג הכי גרוע". הילטון סיפרה אז שהיא לא רוצה לתת לכלבים להתרוצץ באחוזה הפרטית ולהרוס את כל הרהיטים בביתה. 
 


הילטון (41) , היורשת של רשת המלונות העולמית, שיתפה את עוקביה שהכלה נעלמה לפני כשבוע, ושעשתה ככל שביכולתה למצוא אותה. בעמוד האינסטגרם שלה כתבה הילטון: "אין לי מילים לתאר כמה אני עצובה. הייתי בצילומים ואנחנו בדיוק עוברים לבית אחר, וכנראה שאחד המובילים השאירו דלת פתוחה", והוסיפה: "המשפחה והחברים שלי עזרו לי לחפש אותה ועברו מדלת לדלת אבל עדיין לא מצאנו אותה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה