שיווק ופרסום

קורקינט ששווה כמו רכב יוקרה: המתנה שקיבלה פריס הילטון

פריס הילטון קיבלה מתנה שלא מקבלים כל יום: קורקינט בשווי של כ-100 אלף דולר, משובץ באבנים יקרות. צפו בתמונות
מערכת ice |  1
פריס הילטון (צילום מתוך האינסטגרם)
לא שהיא צריכה מתנות, אבל בכל זאת הידוענית ואשת העסקים פריס הילטון קיבלה במתנה מיצרנית ומשווקת הקורקינטים INOKIM מתנה של פעם בחיים: קורקינט משובץ ב-10,000 אבני סברוסבקי. מחירו המוערך של הכלי: 100 אלף דולר. אגב, את חברת INOKIM מפיצה בבלעדיות בישראל חברת קריסטלינו.
 
 
הילטון השוויצה במתנה החדשה ל-19 מיליון העוקבים שלה, והחברה כמובן הודתה על הפרסומת, "קורקינט ייחודי של INOKIM בשיתוף פעולה עם סברובסקי - תודה ענקית לפריס הילטון האייקונית שלנו על שהביאה את הסגנון שלה ל'המייל האחרון' 🛴" כתבה החברה באינסטגרם שלה.
הילטון ידועה כאחת שהולכת צעד לפני כולם, ותמכה במספר סטארט-אפים טכנולוגיים, כולל Genies, חברת אווטאר דיגיטלי, ו-immi, כלי אנימציה המאפשר לבעלי NFT להחיות את הדמויות ביצירות האמנות הדיגיטליות שלהם. היא גם רכשה Bored Ape Yacht Club NFT, אוסף יוקרתי ונחשק שמשך אליו רוכשים מפורסמים.
כעת, השאיפה שלה היא "להיות מלכת המטא-וורס", עם עולם מסיבות וירטואלי שהקימה. הילטון זכתה להצלחה עם הרעיון הזה. היא ביצעה הופעה חיה בתור האווטאר שלה באותו מרחב וירטואלי בערב השנה החדשה. משתמשים שמגיעים למסיבה יכולים גם לרכוש ביגוד וירטואלי, לארגן טיול אופנועי ים או לשלם כדי לקבל כניסה לאזור ה-VIP של ה'פריס וורלד'.
 
CRISTALINO Group, המפיצה הבלעדית של INOKIM בישראל – משמשת גם כנציגה ויבואנית רשמית של מותג התכשיטים המוכר והאהוב SWAROVSKI בארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Inokim אתם גאווה ישראלית
    אוהד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכם תמשיכו ככה בסוף תגיעו לחלל
    סגור