תרבות ופנאי

ערן סויסה חושף: "לא יודע מה עבר על חיים אתגר"

הכתב הוויראלי מדבר בשיחה פתוחה על תחילת הדרך שלו, וחושף תאקל עם חיים אתגר ששינה לו את הדרך המקצועית. "לא יודע מה עבר עליו"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)

כתב הרכילות של ישראל היום ערן סויסה הוא כבר מפעל בעצמו. חשבון האינסטגרם שלו שמחזיק 330 אלף עוקבים הוא מקור ראשון להרבה ידיעות בעולם הבידור והתרבות בישראל.

עם הפרסומים הויראליים מגיעים גם התגובות שלא תמיד נעימות, אבל הוא דווקא מרוצה. "אני לא אוהב שכולם בצד שלי, אני רוצה שיהיה דעות נגד שיצרו דיון." אמר סויסה ב'הסכט של הפשוטע' עם בר אלמליח ושיר הדס מאיר. "היום הבידור והרכילות הן התחום הכי נקרא באתר בפער. תמיד ברשימת הטראפיק בסוף כל חודש אני ראשון. באותו יום שרן ונינט נפרדו רה"מ דאז אריאל שרון הוכנס לקומה. בכל זאת רן ונינט הובילו את הכניסות לאתר."
 



סויסה מספר על תחילת דרכו בתחום, "כשהשתחררתי מגלי צה"ל בגיל 21 התקבלתי להיות תחקירן בשני מקומות: באולפן שישי ובגיא פינס. התפיסה היתה שמי שמתקבל לשני דברים כאלה צריך ללכת כמובן לאולפן שישי, כי חדשות נחשב למותג יותר גבוה וחשוב. אבל אני הלכתי נגד הזרם ובחרתי בגיא פינס, ששם העיפו אותי אחרי שלושה שבועות."

 



מדוע פיטרו אותו? סויסה חושף את התאקל המעניין: "חיים אתגר היה כתב, ואני הייתי תחקירן בחפיפה. מי שחפפה אותי כתבה לחיים אתגר הערה לקראת ריאיון עם יעל אבקסיס, נתנה לו טיפים. חיים לא כל כך אהב את זה וחשב שזה אני, וקיבלתי ממנו שיחה בה הוא אמר לי 'שכל אחד יעשה את התפקיד שלו. אני מעדיף לא לקבל כאלו הערות'. האמת, לא יודע מה עבר עליו. אמרתי לו שזו היתה היא ולא אני, והתחיל סכסוך שאני הייתי הקורבן שלו."

 



האם הוא מתכנן להפוך למערכת חדשותית בפני עצמו? "כבר נתתי למישהו לנהל לי את האינסטגרם ואחרי שהוא טעה בשם של ילדה שנולדה אמרתי לו שזה לא יעבוד. בגלל שאני פרטי ולא מערכת כמו גיא פינס, הכל עליי ואני לא יכול לזרוק את זה על מישהו. גיא פינס עושה את מה שהוא עושה טוב, ואני לא אעשה את זה יותר טוב. מה שכן אני יכול לעשות זה משהו אחר בתחום הבידור, אבל אין תכנון קונקרטי כרגע."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה