תרבות ופנאי

אליעד נחום מתחתן בהפתעה: זה הסוד שניסה להסתיר

הזמר נכנס לחופה עם בת זוגו בשנתיים האחרונות נווה אליצדק במיקום סודי במרכז הארץ מול כמאה בני משפחה, כאשר החגיגה האמיתית צפויה בשבוע הבא
מערכת ice | 
אליעד נחום (צילום אביב אברג׳ל)
על פי פרסום של 'ערב טוב עם גיא פינס' היום (חמישי), בשעה זו הזמר אליעד נחום נכנס לחופה עם בת זוגו בשנתיים האחרונות נווה אליצדק במיקום סודי במרכז הארץ מול כמאה בני משפחה.
על פי הדיווח של פינס, "החתונה נשמרה בסוד והחגיגה הגדולה תתקיים ביום שני הקרוב עם מאות אורחים", כאשר צפויים להגיע ידוענים וסלבס רבים לכבד את הזמר הצעיר שמחזיק בקריירה מרשימה במיוחד כמוזיקאי וכשחקן.

האירוע המרגש מגיע לפני עוד רגע ענק שלו בחיים - מופע ראשון בקיסריה. אליעד יארח במופע שייערך לעיניי אלפי צופים שלל של אמנים ביניהם: אלי לי להב, הראל סקעת, נורוז וסאבלימינל. כזכור, בתחילת החודש פורסם דירוג תחנות הרדיו ואליעד נחום המשיך לחזק את מעמדו כאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל.
השיר החדש שלו, "היפה של השכונה", ממשיך להחזיק במקום הראשון בכמות ההשמעות בתחנות הרדיו הישראליות, וסך כל ההשמעות של שיריו ממקם אותו במקום השלישי ברשימת האמנים המושמעים ביותר, כך עולה מנתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה