תרבות ופנאי

קולפליי תחת מתקפה ישראלית: "הרסתם את החוויה ואכזבתם בענק"

קולדפליי תחת מתקפה של ישראלים שטוענים כי מחירי הכרטיסים גבוהים במיוחד: "550 יורו לכרטיס באמסטרדם ואפילו לא יושבים ביחד. לא קניתי!!! מחיר הזוי!! הספסרים קנו מלאי ומוכרים כרטיס ליציע בכ-1500שקל !!! מאד מתסכל!! הרסתם את החוויה"
מערכת ice | 
גילי וקולדפליי (צילום צילום מסך)
קולדפליי היא ללא ספק הלהקה המצליחה ביותר שיש כיום בעולם. הלהקה הבריטית נמצאת מזה כחודש במסע הופעות מטורף באירופה, כאשר ישראלים רבים שמעריצים את הלהקה הגיעו להופעות רבות בעיקר בברלין, לונדון, ורשה ואמסטרדם.
היום (חמישי) גולשת בשם הילה מור אלון פרסמה פוסט בקבוצת "חו"ל זה כאן" בפייסבוק בו היא משמיעה טענות כלפי הלהקה: "קולדפליי - אכזבתם בענק!!! אלפי מעריצים מישראל ומרחבי העולם מחכים בתור לקנות כרטיסים!!! מספרי ההמתנה גבוהים תלוי מתי והמהיכן נכנסתם - בין 300,000-50,000 אנשים בתור!! משעה 11 אני על המחשב והגעתי ל-31,280. לאחר חיפוש מעמיק הצלחתי להגיע לקנייה של וי אי פי טבעת ראשונה שורה 6 ושורה 9, אפילו לא יושבים ביחד!! 550 יורו לכרטיס באמסטרדם".
אלון הוסיפה: "לא קניתי!!! מחיר הזוי!! בסיבוב הנוכחי של 2022 לא היו תורי המתנה, קניתי וי אי פי ב-750 שקל בורשה!! וככה היו המחירים ברוב ההופעות. אם תסתכלו באתר הספסרות ויה גוגו תראו שהכל הגיע לשם, הספסרים קנו מלאי ומוכרים כרטיס ליציע בכ-1500שקל !!! מאד מתסכל!! קולדפליי הרסתם את החוויה, כנראה שבסיבוב הבא לא נתראה! מי שהצליח לרכוש שיעדכן, ומי שלא המון בהצלחה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה