תרבות ופנאי

שלום חנוך ביטל שוב הופעה בגלל פריצת דיסק, יש גם בשורות טובות

הזמר המוערץ שלום חנוך סובל מפריצת דיסק כבר תקופה ארוכה ועובר בימים אלה טיפול אינטנסיבי בפציעה. כעת הוא הודיע בפעם השנייה למעריציו על ביטול ההופעה בבית גוברין ב-27.8

מערכת ice |  1
שלום חנוך (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
"חשבתי לתומי שאוכל לקיים את ההופעה הקרובה בבית גוברין ב-27.8, אולם לצערי, בהתאם להחלטת הרופאים היא תצטרך להתבטל" כך שיתף הזמר הוותיק שלום חנוך ברשתות החברתיות, שנאלץ לאכזב שוב את מעריציו שתכננו להגיע להופעה הקרובה שלו במוצ"ש.
כזכור, בחודש אפריל השנה שלום הודיע כי הופעותיו יבוטלו לתקופה הקרובה בגלל סיבות רפואיות ולא פירט מה הן. בחודשים שחלפו מאז הוא נאלץ לבטל לא מעט הופעות בגלל מצבו הרפואי. בשבוע שעבר הוא בחר לשתף את קהל המעריצים שלו בסיבה שבגללה לצערו לא יוכל להופיע ב- 27.8 בגלל ״פריצת דיסק המלווה בכאבים שלא מאפשרים תנועה״.
לאחר הקלה במצבו הודיע ביום ראשון האחרון כי ההופעות שנדחו יתקיימו בסופו של דבר: "שלום והלהקה חוזרים לבמה במוצאי שבת הקרוב, ה-27.8, באמפי בית גוברין. אורחת מיוחדת - נינט טייב. שישי הבא, 2.9, "חיות לילה" בבארבי, נתראה!", נכתב בעמוד האינסטגרם שלו. יש גם בשורות טובות, עוד כתב שלום בפוסט כי הוא נמצא במגמת שיפור והוא מתכנן לחזור להופיע ב-2.9 בבארבי ולהמשיך את מסע ההופעות שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישנם עוד המון רעיונות שמחכים שתלחין אותם, ותמשיך
    גילגמש 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתרום לתרבות הישראלית. תשמור על עצמך.
    סגור