תרבות ופנאי

רביד פלוטניק בהלם: המעריצה זרקה שווארמה לבמה

הראפר הפופולרי לא דמיין שהמעריצה שקנתה כרטיס להופעה, תקנה לו גם מנת שווארמה. כך הגיב למחווה המוזרה
מערכת ice |  1
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)
"קדימה נלך ונאכל איזה לאפה או פיתה שווארמה", שר הראפר רביד פלוטניק בשיר שלו "שווארמה", והמעריצים מכירים בעל פה את הלהיט בו מדבר על דימוי הגוף של נשים. 
אתמול (חמישי) בהופעה, אחת המעריצות לקחה את זה צעד קדימה, והניפה שלט ענקי בו כתוב: "הבאתי לך שווארמה". רביד לא היה בטוח אם מדובר בבדיחה על השיר שלו או במסר אמיתי, עד שהמעריצה זרקה לעברו לאפה שווארמה טרייה עטופה בנייר. 

הזמר המופתע שמח והגיב, "הלכת לשווארמיה ואמרת אני רוצה שווארמה לנצ'י נצ'?" לאחר מכן נתן כמה ביסים במנה והמשיך בהופעה.
 
צילום מתוך האינסטגרם של ישראל בידור
למזלו של הזמר, הפעם זו היתה מתנת אהבה שנזרקה אליו, ולא דברים אחרים. לאחרונה רווחת התופעה בהופעות של מעריצים שזורקים חפצים אל הבמה. הזמרת אנה זק הופיעה בחודש שעבר בפארק רעננה באירוע פתיחת הקיץ לנוער. ההופעה התקיימה בפני אלפי בני נוער נלהבים שרקדו ונהנו עד שעות הלילה, אך מה שגנב את ההצגה היה בקבוק שנזרק לעבר הבמה בתחילת המופע, אך נחת לפני הבמה.
 
גם הזמרת אגם בוחבוט נתקלה בתופעה ופנתה לקהל שלה בסטורי באינסטגרם וכתבה: "קהל יקר ואהוב שלי, עכשיו ירדתי מהופעה ורציתי לשתף אתכם שלאחרונה אני נתקלת בתופעה שחוזרת על עצמה של זריקת חפצים לבמה, וזה משהו שאני פשוט לא יכולה להתעלם ממנו".
עוד כתבה: "אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר להגיע להופעות ברחבי המדינה היפה שלנו, לפגוש ולשמח אתכם. אבל ברגע שנזרקים חפצים לבמה שמסכנים את הבריאות שלי ושל הצוות שלי, זה משהו שאנחנו לא יכולים להישאר אדישים אליו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה להשוות
    1 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי הקהל שמגיע להופעות של רביד זה לא הקהל של אנה זק. אז מה ההשוואה בכלל, במחילה מכבודכם
    סגור