תרבות ופנאי

פבלו רוזנברג בהלם: "בחיים שלי לא הייתי רווק"

פבלו רוזנברג עדיין מתרגל לחיים שאחרי הגירושין. "כל החיים הייתה לי חברה ואז עוד חברה, צריך להתרגל למצב הזה"
מערכת ice | 
פבלו רוזנברג (צילום פלאש 90/ יהב גמליאל)
לפני כשלושה חודשים, המוזיקאי פבלו רוזנברג חשף כי הוא ואשתו, הדוגמנית מירי לוי, נפרדים. השניים היו ביחד במשך 13 שנות נישואים ויש להם ילדה משותפת. הבוקר (ראשון) תפס אותו כתב פנאי פלוס לשוחח איתו על הרווקות הטרייה.
"עוד לא הספקתי להתחיל להתעסק עם זה." אמר פבלו. "כשהיית רווק לא היה טינדר", זרק לו כתב פנאי פלוס, ופבלו הפתיע, "אחי, לא הייתי רווק מעולם. אני פעם ראשונה לבד מאז התיכון. תמיד היתה לי חברה ועוד חברה, ואז עם שתי נשים כל אחת 15 שנה." עוד הוסיף, "זה קצת מלחיץ כי זה חדש, עדיין לא יודע מה עושים."
נזכיר כי לפני כשלושה חודשים רוזנברג העלה תמונה זוגית לחשבון האינסטגרם שלו ועדכן את עוקביו: "כן, מירי ואני נפרדים. זה קשה, כואב ועצוב". כמו שסיפר, אלו היו גירושין שניים לזמר, אחרי שלפני 17 התגרש מאשתו הראשונה, נעמי אלשיך ז"ל, עמה הביא לעולם תאומים.
 
רוזנברג נולד בארגנטינה, הוא בן בכור לאב יהודי-אשכנזי רופא ולאם שנולדה למשפחה נוצרית קתולית והתגיירה. ב-1971 בגיל שש עלה עם משפחתו לישראל וגדל בבית שאן. כעבור שלוש שנים שבה המשפחה לארגנטינה, אך לאחר כשנה שבה המשפחה לישראל.
בשנת 2017 החל להשתתף בסדרת הדוקו-ריאליטי "טיול אחרי צבא" שמשודרת בערוץ כאן 11 וכוללת תיעוד טיולים שערך במקומות שונים בעולם עם השחקן גל תורן. התוכנית שודרה במשך ארבע עונות, פבלו וגל השתתפו בשלוש מהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה