תרבות ופנאי

למה אדם סנדלר הגיע לריאיון עם פנס בעין?

בריאיון על הסרט החדש שלו, אדם סנדלר הופיע לפתע בשידור חי עם פנס בעין, ומסתבר שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. זו הסיבה הביזארית לדבריו
מערכת ice | 
אדם סנדלר והפנס (צילום Morning America)
אדם סנדלר התראיין לתוכנית Good Morning America והפתיע עם סימן של חבלה מתחת לעין.  בעודו מקדם את דרמת הכדורסל החדשה שלו בנטפליקס Hustle, השחקן בן ה-55 הופיע ביום שני בתוכנית והצביע על הסימן, "זה משהו שאני חייב לדבר עליו, נכון?"
סנדלר הסביר: "שכבתי במיטה, זה היה אמצע הלילה, ואתה יודע איך אנשים מסוימים מותחים את הסדין מעבר לפינות, מתחת למיטה? מישהו מתח את הסדין יותר מדי והטלפון שלי היה באמצע המיטה. בעטתי עם הרגליים כדי לשחרר את המתיחה של הסדין, והטלפון עף ופגע לי בפנים".
"סירבתי להכיר שזה קרה", המשיך. "הרגשתי דם. אמרתי, 'משהו קרה אבל אני חייב לישון'. אבל אז כשהתעוררתי.." המנחה ג'ורג' סטפנופולוס התלוצץ, "זה התירוץ המכובס המומצא ביותר ששמעתי אי פעם על פנס בעין".
סנדלר המשיך, "זה נראה כל כך מגניב. ואני ברחובות ניו יורק, אני רואה אנשים אומרים, 'אה, בסדר. הוא אוהב להילחם, הבחור הזה'. ואני כמו, 'זו הייתה תאונת מיטה'.

בסרט החדש שנקרא בעברית 'השיחוק', סנדלר מגלם את סטנלי סוגרמן, סקאוט של פילדלפיה 76'ס שחולם להיות מאמן NBA. לעומת זאת, מוצא את עצמו תקוע מטייל ברחבי העולם, מחפש את הכישרון הלא ידוע הבא, לעתים קרובות על חשבון בילוי זמן איכות עם משפחתו. הוא נמצא בקונפליקט עם האיזון שלו בין עבודה לחיים ומנסה להיות שם עבור אשתו תרזה ובתם, אם כי העבודה התובענית שלו נוטה להפריע. על הדרך, סטנלי מגלה בסופו של דבר שחקן בספרד עם רקע בעייתי, בו קרוז (בגילומו של שחקן NBA אמיתי). עד מהרה השניים מתחברים בגלל תשוקה משותפת לספורט ולמשפחותיהם.
 
עוד בשנת 2014, סנדלר עלה עם פנס בעין להופיע בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון עם שותפתו לסרט דרו ברימור. הוא האשים בזמנו את ברימור בצחוק על הפציעה, ואמר שזה קרה מאחורי הקלעים לפני הופעת התוכנית. וזו לא הפעם האחרונה, ב-2015, הופיע עם עין שחורה בתוכנית של ג'ימי קימל בלייב, ולדבריו חטף כדורסל לפנים במהלך משחק. האם זהו סימן של מזל בשבילו?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה