תרבות ופנאי

עדן בן זקן ביטלה את המחווה לשרעבי בגלל כסף?

עדן בן זקן הבטיחה מחווה מרגשת לזמר הוותיק בועז שרעבי לאחר שספג קריאות נאצה מהקהל - מסתבר שהמחווה בוטל בשל פערים כספיים
מערכת ice | 
עדן בן זקן ובועז שרעבי (צילום הדס פרוש ומשה שי, פלאש 90)
בתחילת חודש שעבר, מדינה שלמה נקרעה כשבועז שרעבי קיבל קריאות נאצה במהלך הופעה שלו. "שמישהו ייתן לו הליכון" צעק לעברו באכזריות אחד מהנוכחים בקהל. כאמור, מדינה שלמה תמכה בשרעבי, בין התומכים והתומכות, הזמרת עדן בן זקן מיד הודיעה כי היא מעוניינת לארח באחת ההופעות שלה את הזמר בועז שרעבי במהלך החודש. אלא שהמחווה בוטלה. 
בהודעה שיצאה מטעם משרד יחסי הציבור של עופר מנחם, המייצג את עדן בן זקן, נכתב כי בן זקן פנה ויזמן באופן אישי לבועז שרעבי והאחרון אישר את הדברים והם החליטו להפתיע את הקהל במספר ביצועים משותפים.  בהופעה באנרבוקס בחדרה ב-07 במרס, שבוע שעבר, בה שרעבי היה אמור להופיע, הנוכחים שהגיעו הופתעו לגלות כי שהתארחה היא הילדה בת ה-15 מאיה דדון, בת טיפוחיה של בן זקן. 

לפי הדיווח של גיל משעלי באתר מאקו מוזיקה, הסיבה לאי קיום ההבטחה - עניינים כספיים. גורמים בתעשיית המוזיקה המעורים בפרטים אמרו למשעלי כי הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לתשלום על האירוח של שרעבי ולכן החליטו לבטל. 
עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של בן זקן מסר בתגובה: "אכן היה רצון לארח אותו בחדרה אך החלטנו כי המופע קטן מדי וכדי לארח אותו ולתת לו כבוד כפי שעדן בחרה לעשות ונרצה לארח אותו במופע גדול עתידי, הצוות שלו עודכן על זה כבר מזמן, אין קשר לנושא כלכלי כזה או אחר, תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה