תרבות ופנאי
בגיל 26 - פרידה עוזיאל עושה זאת לראשונה: הכוכבת הישראלית נחשפת
מותג האיפור 'מייבלין ניו יורק' משיק סדרת רשת חדשה 'מיוזיק קאב' שאותה תגיש כוכבת "האח הגדול". סדרת הרשת המוזיקלית כוללת ארבעה פרקים, כשבכל פרק תארח פרידה עוזיאל יוצר מוכר, ביניהם; ליהי טולדנו, שחר טבוך ונעם קלינשטיין
מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, משיק לראשונה בישראל מיני סדרת רשת מוזיקלית בכיכובה של פרידה עוזיאל (26), כוכבת "האח הגדול". הזמרת ואושיית הרשת, המשמשת כפרזנטורית של מותג האיפור בישראל, תארח אמנים ויוצרים בולטים במסגרת סדרת הרשת המוזיקלית "מיוזיק קאב".
סדרת הרשת החדשה כוללת ארבעה פרקים, כשבכל פרק תארח זמר או יוצר מוכר, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך, איתם פרידה עוזיאל תיצור שיח פתוח, שיעסוק במגוון נושאים ביניהם; זוגיות, אהבות, קריירה, הצלחות וכמובן איפור ואופנה. סדרת הרשת החדשה תכלול קטעי שירה בהשתתפות הכוכבים.

(נועם קליינשטיין שחר טבוך ליהי טולדנו ופרידה עוזיאל, צילום: יח"צ)
הסדרה החדשה מצולמת תוך כדי נסיעה משותפת במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. כל הפרקים יצולמו בהשראת בילוי בעיר הגדולה. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב. כמו כן, במהלך הנסיעה פרידה עוזיאל והאמנים ישתפו בסודות האיפור שלהם, יעניקו טיפים על שגרות האיפור הייחודיות שלהם ואף יאפרו אחד את השנייה.
נטע קרצו-נייגר, מנהלת התקשורת והמשפיענים של מייבלין ניו-יורק, סיפרה על הסדרה החדשה: "אנו גאים בהשקת המיני-סדרת רשת החדשה, שמביאה למסך את הערכים של המותג: יצירתיות, ביטוי עצמי, ביטחון ויופי לצד טרנדים מעולמות האיפור וחיבור למוזיקה, שהוא אחד מעמודי התווך של המותג הבינלאומי".
עוד ב-
עוד ציינה קרצו-נייגר: "שיתוף הפעולה עם כוכבים צעירים ומעוררי השראה כמו פרידה עוזיאל, נועם קלינשטיין, שחר טבוך וליהי טולדנו, מאפשר לנו לחבר את עולם האיפור לעולמות התוכן והתרבות של דור ה-Z, בצורה חדשנית, יצירתית ומרגשת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה