תרבות ופנאי

יעל בר זוהר חוגגת יום מאושר: "אני גאה בך כל כך"

מזל טוב: בנם הבכור של יעל בר זוהר וגיא זוארץ בן 17. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ברכה בר זוהר את בנה לכבוד יום הולדתו: "מאחלת לך שהשנה תהיה שנה טובה, של אהבה, של שלום ושל בשורות טובות"

מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום פייסבוק/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר הצליחה לרגש את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם לאחר שפרסמה סרטון במהלכו היא תועדה קוראת את ברכת יום ההולדת שכתב לב בנה יהלי.  "אני אוהב אותך אימא. שנישאר חברים טובים כל החיים. מאוהב בך ומתחיל לבכות", כך כתב הבן הבכור לאימו הנרגשת שחגגה בינואר האחרון את יום הולדתה ה-44. 
בסטורי שהעלתה לאחרונה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה הדוגמנית והשחקנית המפורסמת כי בנה יהלי חוגג היום את יום הולדתו ה-17.  "מתוקי שלי. עברת שנה מלאת עצב ופרידות...הפכת לבחור צעיר שיודע להתמודד ברגעים קשים ביותר ובעל הערכים הנכונים והטובים שאנחנו כשהורים גאים בך. גאה בך כל כך", כתבה יעל בר זוהר לבנה יהלי. 

(צילום: yaelbarzohar@)
עוד כתבה בר זוהר: "מאחלת לך שהשנה תהיה שנה טובה...של אהבה של שלום של בשורות טובות שהחיוך לא ירד לך מהפנים". כאמור, אמש (חמישי) פרסמה הדוגמנית ורעייתו של השחקן ומנחה הטלוויזיה גיא זוארץ, תיעוד מרגש שפורסם בסדרת הדוקו "מחוברים" בה היא ובעלה מככבים.
לכבוד חגיגות יום הולדתה ה-44 שהתרחשו בינואר האחרון, בנה יהלי כתב לאימו ברכה מרגשת במיוחד. אותה מחווה מפתיעה גרמה לבר זוהר לפרוץ בבכי ולחבק את בנה שביטא את אהבתו והערכתו הרבה אליה. "אני מרגיש שזכיתי להיות הבן הבכור שלך ושל אבא. המסירות נפש שלך, הדאגה שלך לאבא שלך ולסבא שלי באמת מעוררות השראה", כתב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה