ויראלי

גיא זוארץ מנסה לחגוג: "לא ניתן לכם לכבות אותנו"

זוארץ כתב בפוסט באינסטגרם שלו, עם וידאו שלו מנגן בפנטם ושר שירים מרגשים: "שמחת תורה מחר ואני חושב כמה יהיה קשה לשמוח ביום הזה בדיוק שנה אחרי השבת השחורה מכל"
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
גיא זוארץ, מגיש הטלוויזיה האהוב של רשת 13, שמגיש את 'האח הגדול' ו'הישרדות', עבר שנה לא קלה מאז אחיינו עילי ברעם נרצח במסיבת הנובה ב-7.10, אך הוא מצליח למצוא נקודות אור קטנות בחייו ולחגוג כשצריך במיוחד כעת בחג סוכות.
זוארץ כתב בפוסט באינסטגרם שלו, עם וידאו שלו מנגן בפנטם ושר שירים מרגשים: "שמחת תורה מחר ואני חושב כמה יהיה קשה לשמוח ביום הזה בדיוק שנה אחרי השבת השחורה מכל".
 
עוד הוסיף: "אומר לעצמי שהשמחה שלנו גם אם היא במאמץ היא ניצחון קטן מול כל האויבים מסביבנו שמנסים בכל דרך להשמידנו. לא ניתן לכם לכבות אותנו. נאהב ונזכור תמיד את אהובינו ששילמו את המחיר הכבד".
רק לאחרונה הוא חגג יום הולדת לאחיינו אביתר ברעם, אחיו של עילי ברעם ז"ל שנרצח בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר. את חגיגת יום ההולדת בחרה המשפחה לקיים בבר התל אביבי "רוסט טי אל וי".

בסדרת סטוריז שהעלה גיא זוארץ הוא פרסם רגעים יפים מהחגיגה המשפחתית: "יום הולדת לאחיין המהמם שלי. בר יין מלא בצמחים עציצים והאווירה הכי מושלמת שאפשר לקבל. מזל טוב אהוב שלי לעוד הרבה שנים מהממות כמוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה