תרבות ופנאי

כתב ערוץ 14 חושף תמונה אינטימית עם בת הזוג

הכתב הצבאי של ערוץ 14 משתף תמונה מרגע מאושר שלו ושל בת הזוג לקראת חג שמחת תורה
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
הכתב הצבאי של ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, משתף תמונה אינטימית שלו עם בת הזוג מעיין.
בתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו חושף הכתב נשיקה רומנטית שלו לבת זוגו.

(מתוך חשבון האינסטגרם של הלל ביטון רוזן)
הכתב הצבאי נישא לפני כשנה בחתונה מפוארת לעיני מאות אורחים, לבחירת ליבו מעיין קמחי, בחתונה נוצצת בגן אירועים במרכז. זמרים, אנשי תקשורת ולא מעט פרצופים מוכרים היו שם ואפילו הרב 'הרנטגן' היה זה שחיתן אותם.
גם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי היה שם עם שורה של אורחים נוספים מערוץ 14 והתקשורת בכלל. מי שהגיע להרים לזוג הצעיר היה אייל גולן ששר את מיטב הלהיטים שלו על הרחבה יחד עם ביטון רוזן הנרגש. גם חבר הכנסת שמחה רוטמן היה שם לכבד ועוד כמה משרי הממשלה.
עוד בין המוזמנים היו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, מפקד מחוז דרום אמיר כהן, שר החוץ אלי כהן, ח"כ קטי שטרית, ח"כ ניסים ואטורי, ח"כ אלמוג כהן, הזמר רגב הוד, המגישים בערוץ ינון מגל, אראל סגל, יערה זרד, דנה ורון, נווה דרומי, יותם זימרי, אורן חזן, ברוך בן יגאל, אלאור אזריה, זיו שילון, הסופר אסיף אלקיים, המפיק שון בלאיש.
הפתעה נוספת שקיבלו הזוג הייתה טיל מיוחד של צה"ל עליו הוקדש להם: "מזל טוב למעיין והלל, 23.11.23", ביטון רוזן שיתף וכתב: "היישר מכוחותינו הנלחמים בחזית: הברכה המרגשת ביותר עד כה".
מי שגם עצר לברך את הזוג המאושר, היה שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שהבהיר: "קודם כל חשוב לי לומר למה באתי לפה, חשבתי איפה לא יתקפו כתבים של ערוץ 14 ואמרתי שהמקום היחיד זה בחתונה של הלל", התלוצץ, "ועכשיו ברצינות, אני מאחל להלל ולאשתו באמת הרבה מאוד שנים של שמחה, של בריאות, של אושר ביחד עם הרבה ילדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה