תרבות ופנאי

אנה ארונוב מרגשת: "אני כל כך גאה בו, הלב שלי מתפוצץ מאהבה"

אנה ארונוב מפרסמת הקלטה מרגשת במיוחד בה בנה אדם מכריז על אהבתו להוריו היקרים. כיצד הגיבה אנה ארונוב לאמירות המתוקות של בנה אדם? | צפו

מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום aronovanna@)
אנה ארונוב, הרקדנית ושופטת תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בקשת 12, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה האישיים. לאחר שהתייחסה לטקסי הזיכרון לציון יום השנה ל-7 באוקטובר ולמציאות המורכבת בה מצויים אזרחי ישראל, אנה ארונוב עולה לכותרות והפעם מפרסמת סטורי מתוק במיוחד. 
ארונוב מרבה לשתף תמונות וסרטונים של בנה אדם בסיטואציות שונות ומשעשעות. בסטורי שהעלתה אמש (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה, עוקביה נחשפו להקלטה של בנה, במהלכה ניתן להבחין כי אדם הוא ילד מרגש אשר מקפיד להביע את אהבתו להוריו בדרך מתוקה במיוחד.
"אני אוהב אתכם עד לשמיים וגלים ולחזור עד לכביש", אמר בנה של ארונוב אשר מיהרה להגיב לדבריו ואמרה: "וואו זה מלא, ככה אתה אוהב אותנו? אנחנו אוהבים אותך עד הירח ובחזרה". "אני אוהב אותך", השיב בנה המתוק אדם והאם הנלהבת דאגה לציין: "אני אוהבת אותך מלא". 
 
לצד ההקלטה המרגשת ששיתפה אנה ארונוב עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם, כתבה שופטת "רוקדים עם כוכבים": "הילד האלוף הזה נרדם היום שעה כי הוא החליט לבד להירדם ללא מוצץ! אני כל כך גאה בו. הלב שלי מתפוצץ מאהבה!". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה