תרבות ופנאי

מירן בוזגלו בהצעה מעניינת לממשלה: "אולי ככה יהיה כוח הרתעה"

מירן בוזגלו התייחסה לפיגוע הירי הרצחני שהתרחש ביפו, אשר במהלכו נרצחו שבעה אנשים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה מירן בוזגלו: "חייב ענישה קשה"

מערכת ice | 
מירן בוזגלו (צילום ענבר מרחב G האבאס)
הדוגמנית מירן בוזגלו, רעייתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, הביעה את כאבה על מותם של שבעת הנרצחים בפיגוע הירי ביפו. כזכור, אמש מספר מחבלים פתחו בירי אל עבר עוברי אורח, כתוצאה מכך נרצחו שבעה אנשים, כאשר עד כה הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה; שחר גולדמן בת 30 מלוד, ענבר שגב בת 33 מיפו, אשר בנה התינוק בן תשעה חודשים שרד את הפיגוע, רויטל ברונשטיין, בת 24 וסטודנטית למדעי המחשב. 
בוזגלו, שנחשפה לאותה ידיעה קשה, מיהרה להביע את עמדתה בנושא בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה: "המציאות הזו לא הגיונית. אכזריות ורוע שאפילו השטן לא היה יוצר. חייב ענישה קשה, כולל גירוש המשפחות שלהם מכאן. אולי ככה יהיה כוח הרתעה". 

(צילום: miranbuzaglo@)
לא מעט ידוענים התייחסו לפיגוע הירי הרצחני שהתרחש אמש ביפו. יובל מעתוק, זוכת העונה ה-13 של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", התייחסה אף היא לאותו אירוע כואב. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, התייחסה מעתוק לשישה נרצחים, על אף שדווח כי בפיגוע נרצחו שבעה אנשים.
בסטורי המצוין, כתבה בין היתר מעתוק: "כואב לי הלב. לראות 6 אחים ואחיות שלי נרצחים בדם קר ושוכבים על הרצפה ללא רוח חיים. כואב לי הלב שהם היו בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. כואב לי לראות אותם על הרצפה ברחוב, נאבקים על החיים שלהם. למה, למה זה צריך להיות ככה? איפה להיות עם חופשי בארצנו? למה אנחנו כמו ברווזים במטווח ומי שיש לו מזל ניצל, למה?".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה