ויראלי

מאור בוזגלו ברגע מלחיץ לפני החתונה: "מזל שמירן לא איתי"

מאור בוזגלו חשף לאחרונה על אהבתו למוזיקה ואף הוא נראה לאחרונה פעמים רבות על במת התקליטן, כשהוא דואג להקפיץ ולשמח את החוגגים. בדרכו לחתונה בחו"ל, בה הוא עשה בדיוק את זה, הוא פרסם סטורי ממקום מלחיץ במיוחד, ולא שכח לשתף את אשתו מירן 
מערכת ice | 
מאור ומירן בוזגלו (צילום עידו איזק)
מאור ומירן בוזגלו ידועים בקרב עוקביהם הרבים ברשתות החברתיות, כזוג שמח שמרבה להשתטות עם הילדים ולהעלות את התיעודים בחשבונות האינסטגרם עתירי העוקבים שלהם.
אתמול (חמישי) פרסם מאור בוזגלו סדרת סטורי'ז באינסטגרם שלו, מהחתונה שאליה טס ואף עלה לבמת התקליטן, כדי להרים ולשמח את הזוג המאושר. באחד התיעודים שפרסם בוזגלו, הוא צילם עצמו במעלית צרה כל כך, עד כדי כך שנראה כי רק הוא יכול לעבור שם.

מתוך האינסטגרם של buzaglomaor@
הוא תיעד עצמו ופרסם, תוך שהוא מקדיש את הסרטון לאשתו מירן, שככל הנראה לא הייתה מסתדרת בסיטואציה מעוררת קלסטרופוביה כמו זאת. לצד הסרטון הוא כתב: "מזל שמירן לא איתי". 
רק לאחרונה פורסם כי משפחת בוזגלו, מאורן, מירן והילדים, זכו לקמפיין משותף לכל המשפחה, קמפיין שההשקעה בו מוערכת במיליוני שקלים. הקמפיין החדש הוא למותג הניקיון המוביל טאצ׳, והוא מגיע לאחר שמירן כבר משמשת כפרזנטורית של המותג.
כזכור, לאחרונה חשף מאור בוזגלו בריאיון משותף שערך יחד עם מירן ל-YNET מסט הצילומים של רנואר, את הקשיים הגדולים שעבר אחרי שפרש ממשחק וההחלטה ללכת לעולם המוזיקה.
"המוזיקה הצילה לי את החיים, הייתי במקום מאוד נמוך עם הרבה חוסר וודאות. אחרי 20 שנות קריירה אתה קם בבוקר לכלום ושום דבר. הרגשתי ריקנות". אמר בוזגלו בין היתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה