תרבות ופנאי

בדמעות: מעיין אדם מתרגשת מהמחווה של הסטייליסט האהוב | צפו

אייל חדד, הסטייליסט של המדינה וכוכב הרשת המוכר שסרטוניו הפכו להצלחה ענקית בטיקטוק, הופיע לאחרונה בהיכל מנורה, שם אירח את הזמרת דקלה ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם. במהלך המופע, חדד ביצע מחווה מרגשת לחברתו מעיין אדם, אשר אחותה נרצחה בפסטיבל הנובה

מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
אייל חדד, סטייליסט וכוכב רשת ענק שסרטוניו בטיקטוק הפכו לויראלים בעקבות הביקורת החריפה שהוא מעביר על ידוענים, כובש פסגה נוספת בקריירה שלו. חדד, שמעניק עצות מעניינות בתחום האופנה, יצא במופע חדש המכונה "מדד חדד".
רגע לפני עליית התוכנית "מגדלים" ב-HOT בכיכובו של אייל חדד, הסטייליסט של המדינה וכוכב הרשת האהוב כבש את היכל מנורה במופע מיוחד. במהלך האירוע הנוצץ בהיכל מנורה, הזמרת דקלה הפתיעה את האורחים ועלתה לבמה של הסטייליסט, שם העניק לה חדד מגוון עצות חשובות בתחום האופנה. לצד זאת, האורחים נהנו משלל מתנות שוות כגון חלוקת פרסים בשווי של 30,000 שקל לרכישת בגדים.
בתום המופע בהיכל מנורה, ביצע אייל חדד מחווה מרגשת לחברתו הקרובה, מגישת הטלוויזיה והמשפיענית מעיין אדם, אשר אחותה מפל ז"ל נרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר. 
 

כזכור, בימים האחרונים חשפה מעיין אדם כי היא מתמודדת עם סרטן נדיר בשחלות. אמש (שני) פרסמה מגישת הטלוויזיה והמשפיענית סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה כי היא ובעלה הוזמנו להשקת תוכנית הריאליטי "מחוברים".
"יוצאים להשקה של מחוברים, עונה במלחמה. כשהתחלנו לצלם לא חלמתי שתוך שנה אאבד את אחותי, אלד עוד בת, אקים מועדון צרכנות משלי, ואעבור שני ניתוחים נוספים וסרטן. מזלי שהוא (בעלה) איתי", כך כתבה מעיין אדם לעוקביה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה