תקשורת ומדיה

מעיין אדם חושפת כאב: "כשאני מחייכת רע לי עם עצמי"

מעין אדם, שמרבה לשתף את ציבור העוקבים שלה בחייה האישיים ודעותיה הפוליטיות, התייחסה בריאיון שנערך עמה לשנה הקשה שעברה עלייה. אדם: "שלומי טוב, לעיתים ממש טוב, אבל אני כבר לא מגיעה להיי של אושר כמו לפני ה-7 באוקטובר"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם, השתתפה היום (שני), באירוע ההשקה של העונה החדשה של התוכנית "מחוברים" בה היא משתתפת. אדם, תעדה את השנה הקשה שעברה.
במהלכה, היא התמודדה עם שורה של אירועים קשים בהם האובדן של אחותה מפל אדם ז"ל שנרצחה במסיבת הנובה, לידתה של בתה השנייה וההתמודדות עם הגידול הסרטני שהיה בבטנה והוסר לאחרונה בניתוח.
בריאיון שעמה לוואלה סלבס אדם, התייחסה למצבה ואמרה:  "שלומי טוב, לעיתים ממש טוב, אבל אני כבר לא מגיעה להיי של אושר כמו לפני ה-7 באוקטובר. יש עוד חטופים בשבי ויש געגועים למפל".
היא המשיכה את ההתייחסות שלה לסוגיית החטופים והתנהלות הממשלה במלחמה וטענה: "כשאני מתאפרת בבוקר רע לי עם עצמי, כשאני אוכלת משהו טעים רע לי וגם כשאני מחייכת רע לי עם עצמי. מגיע לנו לבחור מחדש, מגיע לנו צבא טוב יותר ומגיע לנו ממשלה טובה יותר אני רוצים לדעת שהמדינה ערבה לנו".
אדם, התייחסה לאובדן הגדול ולגעגועים העזים שיש לה אחותה מפל, שנרצחה במסיבת הנובה וציינה כי: "אני בהדחקה, זה יותר חסר ויותר כואב. אני מפחדת מהחתונה של אח שלי פחד מוות. ביום ההולדת שלה היה קשה, הלכתי שלושה ימים עם שקיות בעיניים".
לאחר מכן אדם, התייחסה לגידול הסרטני שהתגלה בבטנה והוסר לאחרונה במהלך הליך כירורגי: "היה לי גידול סרטני וזה בחוץ, מקווה שזה מאחורי. יש עוד בדיקות ואני לא רוצה לצאת בהצהרות כי אנחנו עוד מחכים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי די ממך. שחררי אותנו את איומה. (ל"ת)
    ליאור 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור