תרבות ופנאי

הזמרת האהובה חושפת: "זו הסיבה שלבנות שלי יש שני אבות שונים"

הזמרת דיקלה שבמשך שנים רבות ניסתה להרות בטיפולי פוריות, פנתה לבסוף להליך פונדקאות והיא חובקת שתי ילדות, רנה ו-ויקטוריה – שתיהן מאבות שונים. "אני אישה מורכבת" היא אומרת, "מאוד פרוגרסיבית ויחד עם זה שמרנית. אני אביא שתי בנות משני אבות, ומצד שני אני בעד הפרדות בתפילה"
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בדצמבר האחרון, חודשיים אל תוך המלחמה הנוראה, ראתה הזמרת דיקלה את האור בפעם השנייה, כאשר בתה השניה ויקטוריה ויויאן באה לעולם באמצעות פונדקאית בגיאורגיה. בתה הבכורה, רנה, נולדה לפני כשש שנים גם כן בהליך פונדקאות בגיאורגיה. להליך הפונדקאות פנתה לאחר 9 שנים של טיפולי פוריות שכשלו.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" שהתפרסם בסוף השבוע, מסבירה דיקלה, שהיא אמן הביולוגית של הבנות למרות שלא ילדה אותן - מדוע אינן חולקות את אותו אב: אביה של רנה הוא הבמאי והיוצר שלומי אלקבץ, אחיה של חברתה הטובה רונית אלקבץ ז"ל. ואילו אביה של ויקטוריה ויויאן הוא שמעון שושן, המאפר הצמוד שלה מזה שנים רבות, וידידה הטוב.
בריאיון הסבירה דיקלה כי לאלקבץ לא התאים ילד נוסף בשלב בו היא רצתה להרחיב את המשפחה, וחברה משותפת הציעה לה לעשות זאת עם המאפר שושן. "לשנינו נפל האסימון", אמרה, היא קיבלה את ברכתו של אלקבץ והתהליך יצא לדרך, כאשר שתי הבנות ישנות מדי פעם כל אחת אצל אביה.
בסוגיה מעניינת נוספת שעלתה התייחסה דיקלה לסוגיית היותה אישה דתיה ומאמינה, על רקע היחסים המורכבים בין החילונים לדתיים במדינה: "לפני הכל אני יהודייה, ואחרי זה ישראלית", אמרה דיקלה. "אני אישה מורכבת, מאוד פרוגרסיבית ויחד עם זה שמרנית. אני אביא שתי בנות משני אבות, הכי פרוגרס, ומצד שני אני בעד הפרדות בתפילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה