עסקי ספורט

מסקרן: ליגת העל הסעודית בכדורגל וטיקטוק בשיתוף פעולה חדש

ליגת העל הסעודית בכדורגל שואפת להפוך לאחת מהמובילות בכדורגל העולמי. לאחר שהחתימה שחקנים בפרופיל גבוה כמו כריסטיאנו רונאלדו וניימאר, שותפות דיגיטלית עם טיקטוק צפויה לחזק את החשיפה הבינלאומית שלה
שרון בירקמן | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)

בשיתוף פעולה חדש, ליגת העל הסעודית חתמה על שותפות עם פלטפורמת הווידאו טיקטוק במטרה להרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלה ברחבי העולם. השותפות תכלול השקת מרכז ייחודי לליגת העל הסעודית בטיקטוק, שיציג תכנים ממועדונים ושותפים רשמיים של הליגה.

טיקטוק מעורבת בצורה נרחבת בכדורגל העולמי, עם שותפויות קודמות שכללו את אופ"א עבור יורו 2024 ויורו נשים 2022, כמו גם שותפויות עם ליגת ה-MLS וליגת CAF, שהציעו תכנים בלעדיים למעריצים.
טיקטוק מעורבת גם בענפי ספורט נוספים כמו המשחקים הפאראלימפיים בפריז 2024 ו-UFC. החברה הודיעה השבוע גם על הארכת השותפות עם ליגת ה-NFL בארצות הברית.
 



לדברי מנכ"ל ליגת העל הסעודית, עומאר מוגרבל "השותפות בין ליגת העל הסעודית לטיקטוק היא פריצת דרך חשובה לענף באזור ומייצגת קפיצה אסטרטגית לעתיד של בידור ספורטיבי. זו מהפכה דיגיטלית...המרכז הייחודי של הליגה בטיקטוק יציע בית דיגיטלי מעשיר ואינטראקטיבי עבור מעריצי הכדורגל שלנו. אנחנו מעצבים את עתיד המעורבות של האוהדים ומציבים סטנדרט גלובלי חדש".

בין הרכישות הבולטות של ליגת העל הסעודית בכדורגל: כריסטיאנו רונאלדו שעבר ב-2022 לאל-נאסר ממנצ'סטר יונייטד ורכישות מ-2023: קרים בנזמה שעבר לאל-איתיחאד מריאל מדריד; ניימאר שעבר לאל-הילאל מפריז סן-ז'רמן; ריאד מחרז שעבר לאל-אהלי  ממנצ'סטר סיטי; וסאדיו מאנה שעבר לאל-נאסר מבאיירן מינכן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה