תרבות ופנאי

הזמר האהוב סירב להופיע בטקס של ה-7 באוקטובר: "שנדע אחדות בעם"

על רקע הסערה סביב טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, אותו מארגנת מירי רגב למורת רוחם של חלק מקיבוצי העוטף, הזמר האהוב בניה ברבי, שהוזמן להופיע בטקס, סירב: "אמן ונדע ימים טובים"
מערכת ice | 
בניה ברבי (צילום שי פרנקו)
על רקע הסערה סביב טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, אותו מארגנת מירי רגב למורת רוחם של חלק מקיבוצי העוטף, הזמר האהוב בניה ברבי, שהוזמן להופיע בטקס, סירב להופיע בו ברגע האחרון.
על פי הפרסום היום (חמישי) ב-YNET, המהלך הדרמטי של ברבי הגיע רגע לפני שחתם על ההסכם על השתתפותו בטקס הזיכרון לקרבנות ה-7 באוקטובר. מטעמו של נתנאל מויאל, מי שמנהל את יחסי הציבור של בניה ברבי, נמסר כי "קיבלנו פנייה לקחת חלק בטקס, ובחרנו כמו בכל השנה האחרונה להמשיך להופיע ולחזק את החיילים, הפצועים, המפונים ואת משפחות החטופים שזה הדבר החשוב מכל".
לסיום נמסר מטעמו של בניה ברבי כי "אמן ונדע ימים טובים, שנראה את החטופים שבים אלינו במהרה, ונדע אחדות בעם ישראל". מירי רגב עצמה התייחסה מוקדם יותר לסערה הגדולה שנוצרה סביב הטקס כשמסרה בין היתר: "אני עומדת היום בפני הציבור כדי להבהיר מהם הערכים העומדים בבסיסו של הטקס הממלכתי. זה טקס של כולנו, על אף המחלוקות והכעסים".
"אני מבינה לליבם של מי שכועסים על המדינה, הממשלה, הצבא וכוחות הביטחון. היה מחדל גדול וגם לי יש שאלות קשות אבל יגיע הזמן גם לזה. מיד לאחר סיום המלחמה, אני הראשונה שאדחוף להקים ועדת חקירה, אבל אי אפשר שלא לציין שנה ליום הטבח".
עוד הוסיפה כי "אני רואה בהחלטה לקחת על עצמי את הובלת הטקס שליחות ציבורית, מבלי שאנשים יודעים את העובדות, ובכל זאת אני ממשיכה, רואה את החשיבות ומתעלמת מהרעשים, ברגישות ובכובד ראש כפי שעשיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה