תרבות ופנאי

אגם בוחבוט בריאיון: "מרגיש אמיץ יותר, חשוף יותר ומפחיד יותר"

הזמרת אגם בוחבוט חושפת את הרגשות שלה במיני אלבום חדש. זהו האלבום הראשון בו הייתה אגם שותפה מלאה בכתיבת והלחנת השירים. לאתר ice היא מספרת על תהליך היצירה: "זו הרגשה אחרת, מספק מאוד", והאם השם שנבחר "לב שבור" קשור לחוויה שעברה
אפרת קרסנר |  1
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
הזמרת אגם בוחבוט חושפת עידן חדש במוזיקה שלה כזמרת ויוצרת. היום היא חושפת לראשונה את שיריה בהשקה אינטימית ומרגשת בליווי נגנים בהופעה חיה.
EP ללב שבור הינו האלבום הראשון בו אגם הייתה שותפה מלאה בתהליך הכתיבה, היצירה וההלחנה של כל שירי האלבום, אשר נכתב מתוך מקום אישי ועמוק, מה שהופך אותו ליצירה ייחודית ונוגעת ללב במיוחד.
על תהליך הכתיבה וההלחנה מספרת הזמרת ל-ice כי מדובר בהרגשה שעדיין לא חוותה: "זו הרגשה אחרת, מרגיש אמיץ יותר חשוף יותר, ומפחיד יותר אך באותה נשימה מספק מאוד". 
האלבום נקרא "אי פי ללב שבור", למרות שבוחבוט זמרת מאוד צעירה, רק בת 20, היא מצליחה לכתוב על חווית האהבה הנכזבת. בוחבוט שנמצאת בזוגיות מספר שנים עם השחקן בר ברימר אומרת לאתר ice כי דווקא המערכת היחסים הזאת איפשרה לה לבחון את הרגשות הללו: "כן, ודווקא מהמקום שהיום אני בזוגיות כמעט ארבע שנים ומרגישה הרבה יותר שלמה עם עצמי, בוגרת, מצאתי את המקום שאני מרגישה הכי בנוח לדבר על זה".
אגם בוחבוט מספרת כי העבודה על האלבום "הייתה תהליך מרגש ומעמיק. לאחר חוויות אישיות רבות, במיוחד אחרי תקופה של מלחמה שהתבטאה בכאב ובחיפוש עצמי, הרגשתי צורך לבטא את כל מה שעברתי דרך המוזיקה. כל שיר באלבום הוא פרק אישי מסיפור ההתבגרות שלי".
 
(פלייליסט "אי פי ללב שבור" ביוטיוב)
תהליך יצירת האלבום תועד באמצעות סדרת רשת דוקומנטרית חדשה ובלעדית לטיקטוק שטרם נראתה בישראל, תחת השם: "אגם יוצרת אלבום". הסדרה כוללת שבעה פרקים (לכל שיר פרק+ פרק ירד בעריכה). הסדרה שעלתה שברה את הרשת כאשר הגיעה למיליוני צפיות ואחוזי מעורבות גבוהים שלא נראו עד היום.  באתר ice פרסמנו ביקורת על סדרת הרשת של אגם בוחבוט, שחשפה את תהליך היצירה שלה כזמרת יוצרת. 
את האלבום יצרו והפיקו יחד עם אגם: גיא דאן, אביב פרץ, דרור מזרחי, מתן שרון, אודיה אזולאי, נתי אבידן, איציק ריקן ו הדס שור אשר תרמו ליצירת האלבום והתחברו לצד הנשי והרך של השירים. השפעתם ניכרת בכל שיר, ותורמת למוסיקה המרגשת והאישית של האלבום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזמרת שלא מעניינת
    איציק 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשי אמונה עבדו
    סגור