תרבות ופנאי

סתיו קצין חושפת התעללות: "גם עליי הרימו ידיים, איציק זוהר אתה אפס"

לאחר תיעוד האלימות של איציק זוהר, כוכבת האח הגדול שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בכך שגם בן זוגה לשעבר הרים עליה יד, והיא קוראת לנשים לא לפחד להגיש נגד בני זוג מכים תלונה במשטרה. "איציק זוהר אתה אפס גמור. תתבייש לך אתה וכל הגברים האלימים"
מערכת ice |  1
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
שמו של כדורגלן העבר איציק זוהר עלה לכותרות לאחר שפורסם תיעוד מחודש אפריל בו הוא מכה את בת זוגו בבניין מגורים בבאר יעקב. מפורסמים רבים מיהרו להגיב על האירוע הקשה ולגנות את זוהר בחריפות, ואחת מהן הייתה לא אחרת מאשר יוצאת האח הגדול, סתיו קצין.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה: "גם האקס שלי הרים עליי ידיים. בפעם הראשונה שהייתה אלימות לא אמרתי לאף אחד, בפעם השנייה זה נגמר והייתה תלונה במשטרה. בפעם השלישית הוא נכנס למעצר", הסבירה והוסיפה: "אם את עוברת אלימות עם בן הזוג שלך, לא לשבת בחיבוק ידיים, לא לרחם עליו".
בסופו של דבר היא אמרה כי אף אישה לא אשמה באלימות שהופעלה או מופעלת כנגדה, "לא משנה מה היה ביניכם", וקראה לנשים שחוו זאת ללכת ולהתלונן במשטרה. "איציק זוהר, זה שעשית את זה – אתה אפס גמור ומגיע לך את העונש הכי גדול בעולם. תתבייש לך אתה וכל הגברים האלימים. אני הייתי בצד הזה, זה השפלה. תתביישו לכם".
נציין כי גם ארוסתו לשעבר של זוהר, לאורה ולנטינו, שיתפה כי זוהר "עשה גם לה דברים", אך ציינה כי היא חששה מלפתוח את הנושא בפומבי משום שמדובר באדם נשוי ועם ילדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתיו קצין2023
    דינור האח הגדול 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתיו היקרה היית מדהימה עונה שעברה היה מגיע לך לזכות למרות כל מה שעברת אני הודחתי מבית האח ראשונה שתביני איזו השפלה את עוד הגעת למעמד גבוה אוהבת אותך
    סגור