תרבות ופנאי

מרגש: פרס מפעל חיים לסופרת שהתמודדה עם לקויות למידה

תמי שם-טוב היא הזוכה השנה, במסגרת תחרות הכתיבה לצעירים. הסופרת אחראית, בין השאר, על ספרים כמו "אני לא גנב" ו"מהפכת התפוזים של מתי". "כמי שמורה אחת הצילה אותה, אני כל כך שמחה לקבל את הפרס הזה מהמרכז הישראלי לחדשנות חינוך, שמעניק את אותה הצלה" אמרה

מערכת ice |  1
תמי שם-טוב (צילום קרדיט ל עדו פרץ)
פרס מפעל חיים לספרות ילדים יוענק לסופרת תמי שם-טוב, כך פורסם היום (רביעי) בהודעה לעיתונות. המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך יעניק את הפרס היוקרתי לסופרת במסגרת אירועי הגמר של תחרות הכתיבה לכותבים צעירים שעתיד להתרחש ביום ראשון בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה. שם-טוב ידועה בספרייה הרבים לילדים ונוער כמו "אני לא גנב" ו"מהפכת התפוזים של מתי". 
שם-טוב היא הסופרת העשירית שזוכה בפרס, לאחר שזכו בו סופרים כמו גלילה רון פדר עמית, סמדר שיר, יהודה אטלס ומאיר שלו ז"ל. התחרות במסגרתה יוענק הפרס מתקיימת מידי שנה, והשנה התמודדו בה יותר מ-5,000 סיפורים. 700 כותבי סיפורים הטובים ביותר יגיעו לטקס הגמר החגיגי, 40 מתוכם יזכו בפרסים. 
סיפורה של שם-טוב משתקף בספרה "מהפכת התפוזים של מתי", שיצא לפני 25 וזוכה עכשיו למהדורה מיוחדת. במרכז הספר ילדה עם לקויות למידה, כמו שם-טוב עצמה והוא מוקדש למורה שלדברי שם-טוב הצילה אותה. "כמי שמורה אחת הצילה אותה, אני כל כך שמחה לקבל את הפרס הזה מהמרכז הישראלי לחדשנות חינוך, שמעניק את אותה הצלה לכל כך הרבה ילדים, מאפשר להם בשיטות חדשניות ובאהבה לרכוש את הקריאה והכתיבה, ופותח להם פתח לעולם הנפלא של הספרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות
    נירה הראל 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות לתמי על הזכייה ! כן ירבו פרסים !
    סגור