תרבות ופנאי

עומר אדם נשבר: "אנחנו בוכים, רמסו אותנו. שברו כל שיא"

הזמר העלה פוסט לחשבון האינסטגרם ובו הוא מסביר על התקופה הקשה בה נמצאת מדינת ישראל, ועל הטלטלה שהאזרחים עוברים בימים אלו ברקע מלחמת חרבות ברזל ואירועי יום העצמאות. "אנחנו בוכים, כולנו ביחד", כתב
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם, אחד מהזמרים האהובים ביותר בישראל, העלה פוסט מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו ברקע אירועי יום הזיכרון שהפכו זה עתה לאירועי יום העצמאות, ובו הוא הסביר על הטלטלה בה מדינת ישראל נמצאת כמו תקופה ארוכה. אדם הסביר איך בשלושה ימים בלבד הצלחנו לחוות רגשות מעורבים כל כך – מהתרגשות, לעצב וכאב, ועד לשמחה ואושר.
"אנחנו המדינה היחידה בעולם שרק שלשום התאחדנו לצפות בעדן גולן שייצגה אותנו בכבוד והתרגשנו כשקיבלנו קולות עצומים מהקהל. יום אחרי אנחנו בוכים, כולנו ביחד על האחים והאחיות הקדושים שנרצחו ונפלו לנו. היום בערב אמורים לחגוג את יום העצמאות של מדינת ישראל", כתב. בהמשך הוסיף כי למרות הכל, אנחנו "העם היחידי שצריך להתנצל, להסביר ולתת תשובות לכל מי שהתאחד נגדנו".
 
 
לסיכום כותב הזמר: "מדינת ישראל – קטונתי מלבקר, להבין או לכתוב בכלל משהו ממקומי הפשוט, אבל לדעתי העצמאות שלנו היא שננסה לאוסף את השברים, שנתחבק והכי חשוב שנהיה באחדות. אוהב אתכם, תהיו גאים וחזקים. אין לנו מקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה