ויראלי

עברי לידר תחת לחץ כבד: "אל תיקח חלק בטקס המשואות"

עברי לידר נבחר להשיא משואה בטקס המשואות ביום העצמאות, אלא שחלק מחברי הקהילה הגאה ומעריצים של הזמר דוחקים בו לא להשתתף: "כואב לי לראות אותך מסכים לשתף פעולה עם מופע תעמולה ממשלתי, מוקלט מראש ומתוכנן בידי ממשלה שפועלת נגד קהילת הלהט״ב"
מערכת ice | 
עברי לידר לכאל (צילום Cal israel יוטיוב)
לאחר שפורסמו מספר שמות שנבחרו להשיא את המשואות, היום (שני) פורסמה קבוצה נוספת שתשיא משואה יחד בטקס המיוחד, שבו לא תתקיים הדלקה ביחידים, אלא בקבוצות, לאור ריבוי האנשים שלהם מגיע הכבוד, בעקבות המתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר.
מירי רגב ממונה על אירועי שנת ה-76 למדינת ישראל בחרה באמנים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל להשיא יחד, כנציגים של הרבים שפעלו לחיזוק הרוח הישראלית, את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ"ד. 
 
גיא פינס פרסם הערב (שני) כי חברי הקהילה הגאה ומעריצים של עברי לידר כותבים לוואטסאפ הפרטי שלו - ומבקשים שיסרב להשיא משואה ביום העצמאות. בין התגובות שקיבל עברי לידר: "כואב לי לראות אותך מסכים לשתף פעולה עם מופע תעמולה ממשלתי, מוקלט מראש ומתוכנן בידי ממשלה שפועלת נגד קהילת הלהט״ב. אל תיקח חלק בטקס המשואות".
עוד נכתב בהודעות שקיבל לידר כי "הדלקת משואה יכולה הייתה להיחשב לכבוד אדיר אלמלא הממשלה שמקיימת את הטקס הייתה ממליכה את אותם הומופובים קיצוניים ומשיחיים שממררים את חיינו ומונעים את זכויותינו וזכויות ילדינו. ראוי שתסרב לכבוד המפוקפק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה