תרבות ופנאי

רגע האמת של עדן גולן מתקרב: מתי תעלה לבמה?

עדן גולן תשתתף היום ומחר בשלוש החזרות הגנרליות לחצי הגמר, ובלילה תתמודד מול 14 נציגי מדינות נוספיםעל מקומה בגמר הגדול. מתי ישודרו ההופעות ומה הסיכויים לעלות לגמר?
שירה יום טוב |  1
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, shutterstock)
חצי הגמר הראשון של האירוויזיון כבר מאחורינו עם העשירייה הפותחת שמרכיבה מחצית מתמונת המתמודדות לגמר, ומחר (חמישי) ייערך חצי הגמר השני בארנה מאלמו. בתום חצי הגמר השני תושלם תמונת המתמודדות בגמר עם עוד עשר מדינות שיעפילו לשלב המכריע של התחרות שיתקיים במוצאי השבת הקרובה.
היום (רביעי), תתקיים החזרה הגנרלית האחרונה של עדן גולן על במת חצי הגמר, לקראת הופעתה מחר. מדובר בביצוע מכריע נוסף, ככל החזרות הרשמיות, ומשפיע בעצמו על דעת הקהל והמיקום בטבלת ההימורים.
זה הזמן להזכיר שבשנה שעברה מקומה של נועה קירל לפני חצי הגמר היה השביעי בטבלה, וזה החל לזנק בימי התחרות עצמם עד למקום השלישי, כך שאכן לביצועים עצמם בהופעה החיה יש בסוף משמעות גדולה לתוצאה הסופית.
 
גולן תבצע היום פעמיים את "הוריקן" במסגרת החזרה הגנרלית, ובפעם נוספ חזרה הגנרלית השלישית, ממש רגע לפני חצי הגמר. מחר יתחילו שידורי חצי הגמר בשעה 22:00 שעון ישראל בכאן 11, כאשר מיקומה של ישראל בסדר ההופעה הוא 14 מתוך 15, ועלייתה של גולן לבמה תהיה בפעול לעומק הלילה.
אם תעלה גולן לגמר הגדול, תשתתף ביום שישי בעוד שתי חזרות גנרליות לגמר, ובשבת עצמה בחזרה גנרלית נוספת ואחרונה, ובשבת ישודר הגמר בשעה 22:00 בכאן 11, ובסיומו תוכרז המדינה המנצחת לשנה זו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירוויזיון
    טלי סהר 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדן תהיה הזוכה מקום 6 שהיה לה בהצלחה תצלחי
    סגור