תרבות ופנאי

איתי לוי בווידוי חושפני: "אבא שלי היה נרקומן, הענישו אותי"

בריאיון שהעניק הזמר למגזין של "מאקו", הוא חשף את הקשיים שעברו עליו בילדות, ואת העובדה כי אביו היה נרקומן. עם זאת, סיפר כי לא הרשה לעצמו לבכות וטען כי תמיד היה עם ראש מורם. "אין מקום לביישנות, אין מקום להשפלת ראש", הסביר
מערכת ice |  1
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
איתי לוי הוא אחד מהזמרים המצליחים בישראל, אך למעמד הוא הצליח להגיע רק בזכות עבודה קשה, כשברקע מרחפים הקשיים שעבר בילדות. בריאיון שהעניק ל"מאקו" הוא שיתף: "אם הייתי מסתכל על איך שאנשים רואים אותי, לא הייתי מגיע רחוק".
עוד הוא אמר כי הוא גדל בבית קטן בשכונה "לא פשוטה" ועבר עם משפחתו חיים לא קלים. אימו עברה כמה אירועים מוחיים שהשפיעו באופן ניכר על התפקוד שלה, ולוי אף חשף כי אביו היה נרקומן. עם זאת, הוא אמר: "תמיד הייתי בראש מורם. אין מקום לביישנות, אין מקום להשפלת ראש. הייתי מקבל מכה ומפחד לבכות, כי ידעתי שיענישו אותי".
נזכיר כי לאחרונה פורסם באתר "וואלה" כי לוי עבר להתגורר בדופלקס בקומה ה-27 של הבניין בו מתגוררים מיכל הקטנה ובן אל תבורי. המחיר שמשלם עבור השכירות עומד על 15 אלף שקל, ונראה כי הסיבה למעבר היא בעקבות נוחות מבחינת העבודה בה עוסק בימים אלו, הכוללים בין היתר צילום לסדרה "הורסת" של בת חן סבג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל שמצאו מגדל בן 27 קומות ….אחרת מה. מה קורה ….
    השור 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שלא ירביצו לו ….עוד כתבה שתוריד לנו דימעה …..
    סגור