תרבות ופנאי

השחקנית הישראלית ממשיכה לככב בהוליווד: לוהקה לתפקיד נוצץ

השחקנית יעל גרובגלס, שמפתחת קריירה בהוליווד כבר למעלה מעשר שנים ושיחקה כבר בסדרות אהובות במיוחד כמו "ג'יין הבתולה", "סופרגירל" ו"האקסית המטורפת", ממשיכה לככב בהוליווד ולוהקה לתפקיד נוצץ במיוחד בסדרה "מאטלוק" של רשת הטלוויזיה CBC
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
השחקנית יעל גרובגלס, שמפתחת קריירה בהוליווד כבר למעלה מעשר שנים ושיחקה כבר בסדרות אהובות במיוחד כמו "ג'יין הבתולה", "סופרגירל" ו"האקסית המטורפת", ממשיכה לככב בהוליווד ולוהקה לתפקיד נוצץ במיוחד בסדרה "מאטלוק" של רשת הטלוויזיה CBC.
גרובגלס תגלם בסדרה את דמותה של שיי בנפילד, כך על פי דיווח ב"ישראל היום". גרובגלס החלה את הקריירה המקצועית שלה כדוגמנית צילום, אופנה ופרסומות. בגזרת הקריירה שלה בישראל, בשנת 2007 הופיעה בפעם הראשונה כשחקנית בסדרת הטלוויזיה "אולי הפעם" בהפקת yes, שבה גילמה את דמותה של תותי.
בין השנים 2007–2010 גילמה את דמותה של ג'יני בסדרת הטלוויזיה "האי". ב-2010 שיחקה גם בסרט האימה "כלבת" שבו גילמה את דמותה של שיר הטניסאית. בין השנים 2010–2014 השתתפה במחזה "שחק אותה סם" בתיאטרון באר שבע.
ב-2011 גילמה את דמותה של אלי (אלישבע) שרון בסדרת הטלוויזיה "השועלים" בהפקת yes. באותה שנה השתתפה בעונה השלישית של הסדרה "רמזור" בערוץ 2. הופיעה גם בסדרה "חצויה - הדבר האמיתי".
ב-2012 הופיעה בסדרה "תנוחי" שבה גילמה את דמותה של גבי בר־לב, אישה צעירה בת 23 אשר נתקעת על אי בודד עם ארבע נשים מפורסמות ומנסה לעודד אותן עד לחזרתן לארץ. ב-2013 הופיעה בשני פרקים בעונה השנייה של "סברי מרנן" עם טוביה צפיר, תום אבני וסנדרה שדה. ב-2015 שיחקה בסרט האימה הישראלי דובר האנגלית "ג'רוזלם" לצידם של יון תומרקין ודניאל ג'יידלין.
בקריירה הבינלאומית שלה, בין השנים 2013–2014 שיחקה כדמות משנה בסדרה "ממלכה" בערוץ CW האמריקאי, בתור אוליביה ד'אמנקורט. בין השנים 2014–2019 היא שיחקה כאחת הדמויות הראשיות בסדרה "ג'יין הבתולה" המועמדת והזוכה בפרסי גלובוס הזהב, בערוץ CW האמריקאי, בתפקיד כפול בתור פטרה "נטליה" סולנו, ובתור אחותה התאומה אנסקה.
ב-2016 השתתפה בסדרה "האקסית המטורפת" בערוץ CW האמריקאי בתור טרינה. גרובגלס שיחקה גם בסרט הקצר "Grace Note", בתור ת'יאה. בשנת 2017 שיחקה בשני בפרקים בעונה השלישית של הסדרה "סופרגירל", בתור גייל מארש, הידועה גם בתור פסי. ב-2018 יצא סרט המסתורין-דרמה "An Interview with God" בו היא מככבת בתור שרה אשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה