תרבות ופנאי

עדן גולן ונועה קירל - הסכסוך? זו הדרמה החדשה בין כוכבות האירוויזיון

עדן גולן ונועה קירל הקליטו גרסה מיוחדת לשיר "יוניקורן", אותו קירל שרה באירוויזיון שנערך בשנה שעברה. עם זאת, נראה כי גולן וממנהליה לא היו מרוצים מהתוצאה הסופית, וביקשו לבצע כמה שינויים בקולה של זוכת הכוכב הבא
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
כולנו מכירים את עדן גולן, נציגת ישראל באירוויזיון 2024 שנבחרה לאחר זכייתה בתחרות "הכוכב הבא". ע"פ פרסום ראשון של ישראל היום, הכוכבת החדשה הקליטה לאחרונה שיר יחד עם הזמרת הבינלאומית נועה קירל, אלא שנראה כי הדבר לא עבר בהצלחה וגולן חוותה אכזבה ואי שביעות במהלך הצילומים.
ע"פ הדיווח, שתי הזמרות הקליטו גרסה חדשה לשיר "יוניקורן" אותו קירל שרה בתחרות האירוויזיון בשנה שעברה. הגרסה נועדה להיות חלק ממשדר בחירת השיר של גולן, כאשר כל אחת מהן הקליטה קטעים שיועדו עבורה. למרות זאת, נראה כי בתוצאה הסופית זוכת הכוכב הבא לא הייתה מרוצה מההקלטות וביקשה לערוך את השיר.
עוד צוין כי קולה של גולן נערך בצורה שהיא לא הייתה מרוצה ממנו, ובעקבות כך הזמרת ומנהליה הביאו אכזבה ואי שביעות רצון מהשינויים. מתאגיד השידור מסרו בתגובה: "הדיאלוג עם עדן גולן ואנשיה וכן עם נועה קירל וצוותה, נעשה ברוח טובה ובשיתוף פעולה מצוין. אנחנו מזמינים את כולכם לצפות בביצוע המרגש של שתי הזמרות המצוינות הללו במשדר החגיגי להצגת השיר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה