קריפטו

קריפטו בשווי 6 מיליון דולר: כך סובב סטודנט בן 23 את השוק

ג'רי יו, אמריקאי ממוצא סיני בן 23 מניו יורק, גר בדירה במנהטן שנרכשה ב-8 מיליון דולר והוא בעל מניות במכרה ביטקוין בטקסס, שנרכש בשנה שעברה ביותר מ-6 מיליון דולר. כך הוא נהיה מיליונר

מערכת ice | 
מטבע הקרדנו (צילום freepik)
ג'רי יו, סטודנט בן 23 באוניברסיטת ניו יורק, העביר כסף מסין לארה"ב בלי למשוך את תשומת לבן של הרשויות באף אחת מהמדינות. החברה שלו - ביטראש (BitRush) - הסתבכה עם קבלנים בעיירה הטקסנית הקטנטנה צ'נינג בעקבות הטענה כי העובדים לא קיבלו תשלום על עבודתם. נגד החברה של יו הוגשו המון תביעות שגררו חשיפת עסקאות לא חוקיות ומסקרנות ביותר.
ממשלת סין אסרה על כריית קריפטו ב-2021. כרייה היא תהליך בו מתבצע אימות עסקאות באמצעות פתרון חידות מתמטיות (כל אחד יכול לכרות מטבעות באמצעות המחשב ואפילו הסמארטפון). משקיעים סינים נהרו לארה"ב והוציאו מאות מיליוני דולרים על בנייה או ניהול של מכרות קריפטו.
יו העביר תשלום בשווי של כ-6 מיליון דולר על מכרה הקריפטו במטבע הדיגיטלי תת'ר, באמצעות הפלטפורמה של בייננס. בדיקת ניו יורק טיימס העלתה כי הבעלים של הדירה של לי במנהטן הם זוג סיני שמחזיק בנכסים בשווי יותר מ-100 מיליון דולר.
הבעלים הקודם של מכרה הקריפטו, ג'וזי פרקס, אמרה כי אינה יכולה לחשוף את ההסכם הפיננסי עם ביטראש בגלל הסכם סודיות. "אני לא יודעת כלום על המשקיעים שלו או קשריו לישויות זרות", אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה