קריפטו

הסוף לבועת הביטקוין? זו ההחלטה הדרמטית שתשפיע על הסוחרים

על רקע העלייה האופטימית במחיר הביטקוין והתחזיות החיוביות - ראש הראשות לניירות ערך בארה"ב, גארי גנסלר, מציין כי הוא מודאג מאוד מהתנודתיות בערכו של המטבע ועל כן צפוי לפרסם החלטה בנוגע לפסילה אפשרית של קרנות הסל אשר מחקות אותו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
היום (רביעי), חוגג הביטקוין יום הולדת 15 להיווסדו – אך בסימן מעט פסימי. למרות שבתקופה האחרונה ערך המטבע זינק, בין היתר, בשל אישור קרן סל חדשה אשר עוקבת אחריו, הוא חווה שוב ירידה משמעותית ואף הציג היום שער שלילי של יותר מ-6%.
סוחרים רבים האמינו כי המטבע עתיד לפרוח בעתיד ואף להגיע לערכים חדשים של יותר מ45,000 דולר למטבע. בסופו של דבר נראה כי ליקום יש תכניות משלו, וכמו כן גם לגארי גנסלר, העומד בראשות לניירות ערך בארה"ב, שמודאג מאוד מהתנודתיות של המטבע, ועל כן - עשוי לפסול את קרנות הסל שעוקבות אחר המטבע.
לגנסלר קשה לקבל את העובדה הביטקוין אינו יציב, וכבר בתחילת הדרך היה מודאג מהקפיצה הגבוהה בערך שלו (יותר מ-8%) על רקע אמון של משקיעים רבים. בהמשך, נצפתה נפילה גדולה כאשר מניות של חברות בתחום כריית מטבעות דיגיטלים נפלו, על רקע מימושים גדולים של חלק מהמשקיעים – מה שגרם כמובן לביטקוין לצנוח.
בשבוע הבא, ראש הרשות לנירות ערך ייתן את החלטתו בנוגע לעתיד קרנות הסל שעוקבות אחרי הביטקוין, אך נכון לעכשיו – הוא מאוד מודאג מהנושא. חשוב להסביר כי כבר כיום הביטקוין הוא מרכיב משמעותי בתיקי ההשקעות של סוחרים רבים ומוסדות. הוא אפיק השקעות לגיטימי בעיני רבים, וכל שנותר לקוות הוא שהרשות בארה"ב אכן תאפשר הקמה של קרנות סול שיביאו קהל חדש של משקיעים.
כזכור, רק אתמול (שלישי),  מחיר הביטקוין זינק מעל ל-45 אלף דולר, וזאת על רקע הציפייה לאישור קרן סל (ETF) שתשקיע ישירות במטבע הקריפטו המוכר. התחזיות האופטימיות צפו כי למטבע יש סיכוי להיסחר ביותר מ-50,000 דולר, אך כעת נראה כי התחזיות כבר מעט התהפכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה