קריפטו

הביטקוין מתפוצץ: חצה את ה-45 אלף דולר, לאן הוא יכול להגיע?

על רקע הציפייה של רשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) לאשר את קרן הסל ETF אשר עוקבת אחר מדד הביטקוין, סוחרים רבים החלו ברכישות של הקרן - מה שגרם לביטקוין לטפס מעל ל-45 אלף דולר. האם המגמה תימשך? 
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום shutterstock)
לראשונה מזה שנתיים – מחיר הביטקוין מזנק מעל ל-45 אלף דולר, וזאת על רקע הציפייה לאישור קרן סל (ETF) שתשקיע ישירות במטבע הקריפטו המוכר. ע"פ נתוני אתר CoinDesk, המטבע מתחזק ב-7.7% לרמה של 45,373 דולר (נכון ל-14:12) – שיא מאז אפריל 2002. כמו כן, גם המטבע השני בגודלו, את'ר, תופס תאוצה ומטפס ב-5.8%.
עליית הביטקוין בשיעור של כ-20% בחודש האחרון מגיעה על רקע אישור קרן הסל ETF אשר עוקבת אחרי ערך מטבע הקריפטו, ולאחר שסוחרים רבים החלו ברכישות של הקרן. ע"פ ההערכות, הביטקוין צפוי לטפס ל-50 אלף דולר בהמשך על רקע האופטימיות של המשקיעים.
סיסי לו מק'קלמן, מבעל חברת ייעוץ לקריפטו, חוזה כי לא צפויה בקרוב ירידה בערך המטבע, בהתחשב בסנטימנט השורי בשוק ובקיצוץ המתוכנן בחצי מכמות הביטקוין שיקבלו הכורים. הוא אף מוסיף: "חושב שהסוחרים יצטרכו עצבים מפלדה בשביל לסחור במטבע".
כזכור, לאחרונה פורסם כי המסחר באופציות בביטקוין זינק לשיא של כל הזמנים, וחרג מ-38 מיליארד דולר בנפח חודשי בבורסות הגדולות. דריביט הובילה עם 26.7 מיליארד דולר, ואופציות משמעותיות בשווי 7.7 מיליארד דולר הקשורות לביטקוין פגו בשבוע האחרון, מה שסימן אבן דרך עבור המטבע המוביל בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה