קריפטו

בפחות מ-$5: אלו מטבעות הקריפטו הכי משתלמים לרכישה בשנת 2024

שנה חדשה, מטבעות חדשים: שנת 2023 הייתה שנת מכריעה בשוק המטבעות המטבעות הדיגיטליים. שוק הקריפטו הושפע רבות מעליית האינפלציה והריביות והמדיניות המוניטרית המצמצמת של בנקים מרכזיים ברחבי העולם. אז אילו מטבעות מומלצים לרכישה בשנת 2024? 

מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
לקראת 2024, אתם מוזמנים להינות מרשימת מטבעות קריפטוגרפיים שיעלו לכם פחות מ-$5 ועתידים לצמוח משמעותית בשנת 2024. בין המטבעות: Ethereum (ETH) Solana (SOL), LeverFi (LEVER), Filecoin (FIL), Cosmos (ATOM), Hedera (HBAR), Sui (SUI), Injective (INJ), Bonk (BONK), Jito (JTO). 
כך למשל מטבע ה-Filecoin (FIL), מחולל מהפכה במשחק האחסון על ידי שימוש בבלוקצ'יין כדי לאפשר למשתמשים להשכיר שטח פנוי בכונן הקשיח - חשבו על Airbnb של נתונים. Filecoin מעודד אנשים לחלוק את שטח הכונן הקשיח הנוסף שלהם, תוך התמודדות ישירה עם בעיות הריכוזיות וחוסר היעילות שלעתים קרובות מעכבות שירותי אחסון מסורתיים.
אם המחיר של Filecoin (FIL) ימשיך לעקוב אחר המגמות הנוכחיות, התחזית לשנת 2024 מצביעה על עלייה מבטיחה. השפל השנתי הצפוי עבור Filecoin (FIL) בשנת 2024 הוא בסביבות $5.30, עם פוטנציאל לזנק לשיא של כ-$43.89. אז, כשמסתכלים על המספרים, נראה של-Filecoin (FIL) יש הזדמנות די מוצקה לטפס ולהטביע את חותמה, במיוחד כשהאווירה בשוק חיובית והצד הטכנולוגי של הדברים מסתדרים כמו שצריך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Coti coin
    קיפי 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמבין משהו מהחיים שלו , coti עשה בימים אלה מהפך בבלוקצ'יין... כל השאר ילדים
    סגור