קריפטו

הקריפטו היומי: העלייה המטאורית נבלמה, זה המטבע היחיד שקפץ

יום מזל רע או היפוכה של המגמה? המטבעות הקריפטוגרפיים משילים משוויים היום לאחר השבוע המטורף שחוו. מי המטבע היחיד שהלך נגד הזרם?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
שבוע זוהר עבר על תעשיית מטבעות הקריפטו, כאשר חגגו במיוחד מחזיקי שני המטבעות הגדולים: הביטקוין והאתריום, שהעלו יותר מ-30 ו-20 אחוזים בשווים, בהתאמה. היום מגיעה הבלימה הראשונה שמעלה את השאלה, האם זו התחלה של תפנית?
בזמן שבעלי המטבעות מתפללים שזה יום יוצא דופן, המטבע הבכור של השוק, הביטקוין, הוריד מערכו היום כמעט אחוז. לא הרבה אבל מדובר כנראה בחיסול הציפייה שהוא יחזור בקרוב למעל 30 אלף דולר. כעת שוויו עומד על 27,226 דולר, שווי שנראה היה דמיוני לפני כמה חודשים כאשר קרס אל מתחת ל-20 אלף. שווי השוק הכולל של המטבע הוא 527 מיליארד דולר.

האת'ריום מיד אחריו מעלה היום 2.38% משוויו, ועומד על ערך של 1,784 דולר. שווי השוק שלו לאחר השבוע הנהדר מבחינתו, והיום המאכזב, עומד על 218 מיליארד דולר.

עוד מטבע שהוסיף יותר מ-20% לערכו בשבוע האחרון והיום עושה מגמה הפוכה הוא הביננס קוין, שירד ב-1.22% ביממה האחרונה. שוויו עומד על 340 דולר עם שווי שוק כולל של 53 מיליארד דולר.
ריפל הוא המטבע שדווקא לא חגג יותר מדי בשבוע שעבר, כאשר חווה עלייה מתונה בלבד. היום, הוא היחיד מבין המטבעות החשובים שמעלה בערכו. ביממה האחרונה טיפס ב-3.09% לשווי של 39 סנט. הקרדאנו נושף בעורפו עם 34 סנט לאחר שזינק השבוע בכ-12%, אך מתרחק שוב עם ירידה של 2.71% שמעמידה אותו במקום.
מי שמחזיק בדו'גקוין ללא ספק היה יכול לחייך השבוע, ומקווה מאוד שהיום לא יעצור לו את החגיגה. אחרי זינוק של כ-12% השבוע, המטבע נעצר על שווי של 7 סנט ומוריד מערכו היום 4.56%..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה