קריפטו

הקריפטו היומי: השבוע הקשה נגמר עם עלויות קלות אצל הגדולים

שבוע מסתכל מאוד עבר עלי משקיעי הקריפטו, כאשר כלל המטבעות הגדולים חוו ירידות. ביום האחרון לשבוע הנורא, אלו המחזיקים בביטקוין ואת'ריום יכולים להתנחם עם עלייה סולידית
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
כלל משקיעי הקריפטו כנראה יגידו את המילים הבאות על כך שהשבוע הנוכחי נגמר: "תודה לאל". ובכל זאת, המשקיעים בשני מטבעות הגדולים שלך השוק יכולים להתנחם ביממה האחרונה בעליות סולידיות. גם הדוג'קוין עלה במעט, מה שמהווה מגמה הפוכה מזו שחווה השבוע מי שמזוהה ביותר עם המטבע הזה - אילון מאסק.

אז ביטקוין כאמור עלה ב-2.36% ומחירו כעת עומד על 20,392.5 דולר ליחידה. המטבע השני של השוק, האתר'יום, הוא המנצח הגדול של היממה, עם עליה נאה של 3.79%, מה שם את מחירו על 1,461.16 דולר ליחידה, עם שווק שוק של 174.45 מיליארד דולר. הדוג'קוין כאמור הוא המטבע השלישי שרשם עליה היום, אך בו זמנית הוא גם המטבע שהפסיד הכי הרבה אחוזים מערכו.
שאר המטבעות המשיכו במעט את המגמה הכללית של השוק השבוע, עם ירידות קלות. מטבע הקריפטו השלישי בגודלו - הביננס קוין, איבד 0.4% מהערך שלו ועלותו כעת הינה 283.91 דולר ליחידה. הקרדאנו, שבתחילת השנה היה הבשורה של השוק, ממשיך את התקופה האחרונה המאכזבת שלו עם ירידה של 0.94%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה